::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, April 28, 2009

Rutbir Float

Hari Jumaat lepas, tingin nak minum ayo Rutbir Float...
pe lagi, ajak la hubby p A&W


Memula ingat nak tapau jek ayo ni bawak ke opis cuz hubby nak makan nasi..
Ali2k hubby kata makan je la kat situ..
Aku taktau nak makan pe kat A&W cuz aku tau tak beshhh makan kat situ...
erk..erk..kalo ade dak blogger A&W ni, mampos aku huhuhu...
So aku try la bubur drang..
Adeehh kan aku dah cakap, tak besh langsung....
Takde ayam juz kosong camtu jek..
Rasa masin pun takde, aduhaiiii...

Yeahhh rutbir float aku...
Sekali sedut jek tu...
Ikutkan memang tak cukup, nak jek kebas yang hubby punye tapi sian la plak ekekeke

Control macho B ihiks...

Aku yang kesengehan cuz dapat makan ngan hubby ihiks...
ske!ske!ske!
Slalunye pas solat jumaat aku dapat makan ngan dia, kalo ari len idak merasanye deee....


post signature


4 luvbites:

Amna Faqiha said...

uhu sonoknya mkn ngan hubby..da tukar gambor effa fmly kat ats tuu?

ima shhs said...

akak kalo gih A&W pun beli air root bir gakksss... tu yg paling best kat situ....:p
tp akak suker gak mozza burger dier....hik...hiks..hikss...

joegrimjow said...

auwww
sedapnyeeee

LoVEaQshA said...

Fuiyo mnm float tue..
Lm xg A&W taw,ish lau dlm blog nie menghasut suh g mkn jer..
GAmaknyer lg bulat ler..