::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, April 3, 2009

Get sumtin!

Eh! aku get sumtin la..
From who?
ntah! aku pun tak tau..
pezen pe plak ni ek..
sape yang baik ati kasi aku..
truja ni tauu ihiks...
bagi kawan2 ku yang masih blom bagi aku pezen n nak bg aku pezen tu (ekekek pasan lorr...) sila beri secepat mungkin kerana mayb dalam bulan 5 saya sudah tidak duduk di alamat yang telah diberi ihiks...
Oooo ade kad kecik la..
~Attyfir~ upanye yang kasi..
Thanx atty!!! tak sangka tol ko kasi ihiks..
Ekceli dikesempatan ini ingin aku menyatakan yangmana (ni bukan nak amik ati ataupun bodek tau).. aku ske kawan ngan atty dan kekadang aku terharu akan sikap keprihatinan dia terhadap aku...
Bila aku ilang tiga empat ari, pasti aku dapat komen dimana dia tanye kemana aku ilang..
rasa cam diri aku wujud dalam kelompok kawan2 dia..
thanx atty!
dr dulu ingin aku luahkan tapi dikesempatan ini jek aku mampu luahkan sob..sob..sob..
cayang ko tau uhuk...
Barang2 yang atty kasi..
Mujur ko sediakan 2 skaf.. kalo idak mau aku kena carik satu lagi buat anak aku huhuhu
So luvly ngehngehngeh..

Wahhh siap ade selendang ko..
Leh la melawo pasni ihiks..

Erk! set ni yg wat aku terasa sket ni..
Mentang2 la aku jarang masak, ko kasi aku ni suh aku bersemangat nak memasak ek..
Harus jugak aku memasak ari esok ni, nak test pezen dr ko ni ekekek

Anyway thanx again atty!!!



8 luvbites:

LoVEaQshA said...

ERM KAK INA APA LG KNA LA MSK YG BEST2 SB DH DPT SET UTK MEMASK..NO MORE ALSN LA PASNI..HEHE

~~ciklinn~~ said...

wah best2... kak yatt mmg camtu.....baik sgt2.... linn sayang kat dier hehhehehe

linnnak jumpa kak yatt esok mlm... kalu ena dekat leh join sekalik..hehehhe

atty's said...

ena.aku mintak mahap sesgt..sbbnya dr ko belom preggy sampai dah 4 bln aku baru kasi...

yg apron tu.kan apa..aku taknak baju ko comot..sbb aku selalu masak baju aku koto.masa aku beli..aku tingat kat ko..

tu yg beli utk ko sekali..sudi kiranya terima.

CuTeMiUt78 said...

wah.. bestnya dpt pezen.. ho bulan 5 ko dah tak duduk kat alamat yg diberi ke.. ishh.. ni kena pos pezen ko cepat2 ni

neezareef said...

wah ko suke la tu lompats2 dpt diah byk

Ena said...

loveaqsha
erk! so akak kena masak la ek.. adehhhhh...

ciklinn
uwaaaa ko ske bg aku jeles.. nanti ko smp kan salam aku wat atty ek..

atty
huhuhu its ok atty.. yg pasti pezen tu smp sblom aku mletop ekeke.. cyg ko, leh ko igtkan aku jugak kan sob..sob..sob...

cute
hahaha HARUSSS ko pos cpt2 ek cute (ekceli aku dah tak sabar tunggu pezen dr org) muahahaha tp mmg btol aku dah bertuko bulan 5 nnt insyaAllah...

neeza
sape yg tak ske dpt pezen neeza wehhh ekekeke

[yAN!e][pUTraJAya] said...

alalalal...comey2 nyer hadiah tu

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥

*********************************

[S]itie [B]Um [B]Um said...

tahniah