::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, November 11, 2008

TAG kali ke-11

TAG kali ni aku dapat dari AIDA..
Sorry ye lambat nak jawabnye hehehe

1. What is the relationship of you and him/her?
oh! kami adalah pasangan yang selamba lagi luvly heheh aci tak camtu? Sape? Aku ngan laki aku la..ape daaaaaaa

2. Your 3 impressions towards him/her
- penyabar
- teliti
- penyayang

3. The most memorable things he/she had done for you.
pe ek..adehhh hmmm dia bagi aku pezen anniversary kot ekekek (nampak ngat laki aku ni tak meninggalkan kesan langsung muahahah)

4. The most memorable things he/she have said to you?
’abang sayang sgt kat awak’ dan ‘abang rindu la…’ ekekek leh caya ke laki aku romantik camtu? kehkehkeh

5. If he/she become your lover, you will...will be my lover?
Uishh lg aku ske..dialah kawan, diala kekasih dan diala suamiku

6. If he/she become your enemy, you will...
erk! Pesal plak nak jd enemy? Tapi kalo dia wat pangai cam Norman Hakim tu, harusss la kot

7. If he/she become your lover, he has to improve on...
romantic de amor la hehehe

8. If he/she become your enemy, the reason is...
ermmm ade orang len dlm idop dia slain aku sob..sob..sob

9. The most desirable thing to do on him/her is?
memiliki putri2 yang cerdik lagi nakal hehehe

10. The overall impression of him/her is...
banyak bersabar dengan tingkahlaku ku ini heheheh

11. How do you think the people around you will feel about you?
ermm yang aku dengar selalunye pujian la ygmana aku punyai family yang hepi, ceria dan bahagia.. Alhamdulillah….

12. The character of you for yourself is?
Kowang jumpa n kenali sendiri la aku n kowang describe la sendiri aku camne.. Kalo pe sikap aku yang kowang tak ske, kowang leh tego dan insyaAllah aku kan ubah hehehe

13. On contrary, the character you hate of yourself is?
cepat moody n sensitive, menyampah!!!

14. The most ideal person that you wanna be is?
jadi diri sendiri lebih memadai dari hipokrit berubah menjadi orang len

15. For the people who likes you, say something about them.
hargai persabahatan kita yang terjalin k..

16. Ten people to tag:
1)
Juelee
2)
Yanie
3)
Perantausepi
4)
Cute
5)
Lina
6)
Sery
7)
Nurul
8)
Ciklinn
9)
Suri
10)
Nurulz

17. Who is no. 2 having a relationship with?
dinda yanie sedang berchenta ngan sape ek dinda yanie, sila jawab sdiri ekekek

18. Is no. 3 a male or a female?
Akak PS, male or female ek heheh..ofkos la FEMALE

19. If no. 7 and no. 10 were together, would it be a good thing?
erk! together camne tu? yg pasti nama drang memang sama ekeke

20. How about no. 5 and 8?
No.5 dak seopis aku n no.8 kenal di blog jek hehehe

21. What is no. 1 studying about?
erk juelee, ang masih study ke? atau study wat anak? ekekeke

22. Is no. 4 single?
a'ah Cute memang single.. single utk dapatkan anak ke-2 ekekeke kan cute kan

23. Say something about no. 6
Mama Amie aka Sery? ermmm nak cakap pe ek..
Nak kenal lebih rapat..leh tak? ihikss

Adehhh Aida, ponek gak jawab soklan2 ni ek...
Sampai ade yang tak cukup jawab lagik tu kira okla kan ekekeke

6 luvbites:

Lina said...

ena aku dah buat lar tag nih... aida gak yg kasi... nak buat bape kali lagi...

Ena said...

lina
ekekek ok..ok...juz deny it k!

Yatie said...

alahai, pegi mana2 pun semua org menjawab tag aje kejenya .. kita plak hutang tag tak bayar2 lagi nieh .. hiksss ...

CuTeMiUt78 said...

na, buat masa ni aku teramat ler bizios.. nnti senang aku jwb tag ko ni ya

juelee said...

adesss kene tag ye?
nnt saya buat ye kak

Y@ZeD@ said...

tima kasih kak sudi jwb.. heheh..

saje je la kann suke2...tp sy mmg bykk lg utang tag ngn org..hikss