::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, November 10, 2008

P pasar malam

Dah lama tak p pasar malam so kali ni aku p pasar malam Taman Tas

Hubby aku tingin makan beger so ikutkan jek la...orang tak sihat kan.. Sekali order nak dua daaaaaaaaaaa... mak aiii..orang tak sihat lagi takde slera makan, dia plak makin kuat makan.. Bela antu ke ape ni hehehe

Dahagala plak kan so seperti biasa order ayo kelapa muda.. Mujur tinggal dak2 tu kat dalam keta, kalo idak sebok asik air milo drang je la

Amboiii ske bebeno hubby aku dapat minum ais sedang batuk tak elok lagik tu...

Tekun skali aku pilih peha ayam utk santapan anak2 dara aku..

ERK! bakpe plak muak aku camtu tu?
Heheh ekceli aku tengah menjengilkan bijik mata kat hubby aku..
Kowang tau tak, hubby aku leh selamba kering dia jek snap pic aku sampai orang yang jual ayam tu pandang semacam jek.. Aku takutla gak kang orang ayam tu kata ape la plak kan..
Adehhh takle jadi blogger tol la hubby aku ni

Last yang dibeli, kopok lekor trengganu...
Tapi sian hubby aku, tak sempat nak makan cuz anak chubby dia yang santap belaka ekekeke

4 luvbites:

Suki Cida said...

oklah tu ena, ayen tu kira memahani jugak sbb tak suke pun ena tepek kat blog... muahaha... senang kerja kita sebagai hantu blog... yang payah kalau tak ada org nak ambik gamba tu yang selalu buat kita termiss dari mengupdfate sbb tak ado gambo.

Suki Cida said...

luper lak... encik ayen tak mengupdate lamo dahhh dah tukar profession ambik gambo dr menulis ke sekarang?ngeh ngeh ngeh

Lina said...

bestkan sesekali g pasar malam tp bile pegi ari2 boring lak... selera gak ye org demam makan...

Ena said...

cida
ayen tak bape sihat skang ni, tu pasai dia dah takde mood nak memblogging hehehe.. laptop pun dia dah tak bawak so asik jeling n bengang jek bila lihat binik dia asik memblogging takkira di opis atau di umah muahahah