::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, November 27, 2008

Urusan paduka

Hehehe tajuk entry di atas takde kena mengena pun ngan citer2 dalam ni ihiks cuma maksud aku, kitaorang p umah kawan mak aku ni ade urusan penting sket ihiks..

Anak tuan umah ni beza uno dia muda 3ari dari Adik tapi Adik badan cinonit tapi dia badan mak ai..cam dak umo 5tahun hehehe
Ni dia tengah malu2 tu menyorok bawah bantal ekekeke

Adik pun masa ni malu2.. Asik bertepek jek ngan Ibu

Eh! Kakak pun malu jugak ke...
Aduhhaiii..ni masalah anak2 aku kalo mula2 datang umah orang

Perbincangan urusan paduka baginda ekekeke

Wat cam umah sendiri plak hubby aku ni hehehe

Kakak tak kira dimana2 baca buku... siap muncung2 kan lagi bibir..
bagus tol anak aku sowang ni kan..

2 luvbites:

juelee said...

comelnyer anak akak..ralitt je tengok die baca buku, sampai tak sedar ader orang amek gambo die

atty's said...

rajinnya akak..baca..buku hah..