::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, November 10, 2008

Anak yang cemerlang

Kowang, baru2 ni Kakak peksa Taska dia la kan...
Pas 3ari dia peksa, dia bawak balik kertas peksa dia..
Kowang, rasa nak nanes kowang..
Tak sangka 3 paper Kakak amik sume dapat 100
MasyaAllah, anak aku ker ni?
bile tanye dia sape lagi yang dapat, dia ade menyatakan salah sorang kawan dia tapi hanya dapat 100 pada satu paper jek...
Gembira nye kowang cuz aku ngan Abah dia pun tak secerdik dia ni..
Soklan dalam tu leh tahan gak cam darjah 1 jek punye siap ade spelling lagi tapi alhamdulillah la kan....


Dan sebagai hadiah untuk kecemerlangannya, aku belikan dia Astro...
Terpaksa gak aku mengalah bebs..
Selama ni aku pertahankan malas nak amik Astro sebab takut aku tak dapat nak tengok TV dek kerana si Abah sebok ngan sport dan si anak2 sebok ngan kartun tapi takpela, Ibu mengalah...

Tahniah sayang atas kejayaanmu..
Moga kejayaan dan kecemerlanganmu ini sampai ke jaya gading..
Doa Ibu untukmu sayang...



8 luvbites:

CuTeMiUt78 said...

uish.. bagusnya anak ko na.. tahniah utk kakak ya..

Suki Cida said...

alhamdulilla... berkat dia suka baca buku tu ena... tak pa sekali sekala berkorban... time belajar, belajar la... time tengok Tv lepak je santai ok...

peluk cium tuk kakak yek... suruh dia belajar rajin2....

Ena said...

hehe thnax cute n cida hehe

Lina said...

wahhh terror anak ko... mmg rajin tul... alaa astro tu ko pantau la... mmg klu katun tu 24 jam tp ko bg tgk katun2 yg bersesuaian je... cam qistina dia suka tom tom bak je hehe... selamat skit aku

Ayen said...

Pembetulan ckit,aku ngan abahnye?..Bkn aku je ke?Abahnye ok rase2nye,hahaha....

Ayen said...

Apelaa awk ni,org nak anak2 berjaye smpai ke 'menare gading' tp awk nak anak2 berjaye smpai ke jaye gading?Nak buat ape kat jaye gading?Hahaha....

PerantauSepi1306 said...

fuiyoohhhhh cayalah ena.. 100 sumer tuh.. tahniah lah kakak... semoga semakin sukses di masa depan..

tapi mmg btol. zaman skang pomps mmg intelligent.. ahakksss ;D

Ena said...

lina
huhuhu sedangkan TV9 pun tak dpt nak pantau lina oi... tgk r camne huhuhu

ayen
wakakakak ampehh!! camne aku leh tak terpasan ni.. Jaya Gading kat Batu 10 tu je ek hahahaha

akak PS
stuju sesgt! dak2 zaman skang very2 clever huhuhu