::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, November 19, 2008

Isi borang umah

Aritu kan aku ade tunjuk tanah yang nak dirata sebab nak bina umah kan...
So kali ni baru isi borang nak buat umah ekekeek
Rata kan tanah dulu baru isi borang nak buat umah, pelikkan ekekek
Aku pun pelik tapi aku ikut jek pe yang mak aku suruh ihiks

Haa ni la umah yang aku mohon...
Simple kan?
Mak aku kata, mohon dulu umah ni dan pastu pandai la tambah2 plak
Ntah! aku ikut jekkk

Dan ini la pelan dalam umah tersebut
Okla kan.. 3 bilik tido tapi kalo tanah luas lagik, aku nak tambah satu bilik karaoke (sebab sore masing2 tak sedap so kena la dok dalam bilik kedap bunyikan wakakaka), bilik study untuk anak2 aku dan mayb untuk aku dan Abahnye sebab azam kami tahun depan nak belajar smula kan hehehe, ermm kolam renang aci tak, utk anak2 aku muahaha.. pe lagi ek.. banyak r tapi yg pasti tempat lepak kat luar mesti ade utk kawan2 aku yang mai n kitaorang leh bersidai kat luar tu jek ihiks...



5 luvbites:

ARWEEN said...

salam
maaf kak saja nak menyibuk
hehehehe
umah yg akak nak buat nie kos nyer berapa?
design cute lah

CuTeMiUt78 said...

ni design rumah idaman ko ya... ke ko nak beli rumah yg dah siap... macam taman tu..

atty's said...

beh nya ko ena..dpt umah idaman..

Ena said...

arween
no hal, sibukkanla slalu ekeke
dalam 60-70K jek dik...

cute
bukan design yg aku nak tp ni umah murah so amik dulu then baru wat tambahan ihiks

atty
huhu tak sabar nak dok berdikari atty ekekeke

Lina said...

wehh xnak tgk design umah aku ker mana tau ko berminat hehehe...