::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, November 12, 2008

Bekpas pagi

untuk makluman kowang, arini pun aku takle kuar bekpas huhuhu
bukan pasai bos tak bagi tapi pasai takde orang so aku bawakla bekal nasi goreng skali untuk adik aku...
Adik aku plak tron pepagi tadi belikan ayo, ayam dan kueh hehehe

Air teh tarik dan nescafe tarik..
Selamba jek wat tempat gantung kat loker kitaorang ekekek
Mencacatkan loker ekekeke..

Haa kau, siap sorok makanan bawah meja lagik..
Ekceli bile aku dah abis melantak, baru aku tingat nak snap adehhh
Mujur nasi adik aku lom abis lagi so aku snap la nasi dia...
Letak bawah meja bukan sebab takut bos marah, aku siap btau bos aku lagi
'Bos, nak picnic dalam opis bleh?'
'Bolehhh'
dia langkah dua tiga tapak sambil jeling sket
'jangan mandi dah la'
ekekeke ek eleh, nak wat lawak plak bos aku ni...

Haa ni plastik sebelah kiri tu adik aku beli, tak terusik pun lagik..
Plastik belah kanan tu plak abang opis kat luar belikan..
Wahhh ni cayang ni ekekeke
Nak makan tapi prot dah full huhuhuhu

Aku dan adik aku jek keje arini..
Yang len coti dan kursus..
Adehhh aku ok jek cuma bos aku la asik dera adik aku..
Disebabkan sian, aku pun tolongla pe yg patut adik aku tu hehehe


6 luvbites:

juelee said...

karipap nampak sedapppp

Lina said...

hehehe bos ko tu bukannya ape dia dera adik ko tu sbb bole jumpa selalu kan... asik2 panggil ke bilik... asik2 telefon.. sila dtg ke bilik saya skrg ahakksss...

atty's said...

bak sini kuih yg taknak tuh..

Ena said...

jue
sedap? huhu tak mkn pun uhuks

lina
tau takpe ekeke

atty
nanti ena pos kan ekekek

PerantauSepi1306 said...

uikksss... bak mai sket kuey tu... lapaq nie ;D

lie_nurulz said...

adik ngan akak sama shumel..:)