::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, November 3, 2008

Seharian dok umah

Aku kan sampai KL malam Khamis tu so ikutkan plan ari esok nak p Klang tengok kakak ipar aku tawen malah malam Khamis tu gak nak p uptown...
Tapi sumer plan musnah...

Adik yang tetiba asik nangis tanpa sebab
Merengek jekkkkk

Kakak plak yang demam dan tak sihat...

Aduhaiiiii.....
kensel sume plan2
terpaksala aku dok umah dan hubby aku sowang jek yang p..
Aku pun ape lagi, surf la internet
Perghhhh laju giler wi-fi orang sbelah ni ngehngehngeh..
So aku dapatla siapkan blog2 aku yang tertunggak sampai kul 2pagi...
Itupun masih banyak lagi yang blom wat..
So jangan kowang bosan termuntah udahla ek ihiks...




4 luvbites:

atty's said...

wakakka..ena..ko curi line..wifi umah sobolah uponya..

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. bagus ko erk.. cian kakak ngan adik..semoga cepat sembuh ya

Ena said...

atty
aku tak cuwik tp dia yg on 24jam, sape suh kan wakakaka

cute
hubby aku plak tak sihat huhuhu

[yAN!e][pUTraJAya] said...

alallallal cian nyer dia demam..

uish...sempat lagi wi fi...

curi line nihhhhhhhhhhhhh

muehehhehhe

cam no nak curi tu ek

ajor ler...