::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, November 10, 2008

Jumpa geng lama

Selalunya jumaat time rehat aku lepak opis jek...
Kalo kuar pun ngan hubby aku pas solat jumaat tapi kali ni, aku nak jumpa geng2 lama aku...
Geng2 veteran hehehe
Dulu masa aku takde adik chumel aku ni, aku ngan geng2 veteran ni la...
Kalo kuar minum pagi la tapi kalo jalan2 drang tinggallah aku tapi sejak ade adik aku ni, rasa cam kuar dari kepompong plak hehehe sebab adik aku ni ade keta ngehngehngeh..

Amboi! Siyesnya muka adik aku ni..
Orang len drive gak sayang, pesal sampai camtu skali tu hhehe
Dan aku...pesal la senyum simpul kamben tu huhuhu hodoh bebeno uhuks..

Haa ni la geng2 veteran aku
Tengah kusyuk dengar Kak Wan bercerita tang Abby dan Norman ekekeke
Dulu drang ni satu opis ngan aku tapi sume bawak diri masing2 dek kerana tak tahan dengan sikap bos aku huhuhu
Aku jek tak lepas lagi huwaaaaaaaaaa.....

Kali ni kusyuk dengan adik aku berciter tang gangguan sexual dia plak ekeke
Eh dikira sexual ke tu ek...

Hehehe pulun nasi ayam merah...
Pagi tadi dah makan meehoon suku tapi ayam dua ketul muahahaha

Semangat adik aku berciter tapi aku masih ngan senyum simpul kamben lagi
Pesal aku jadik camni ni huhuhuhu



3 luvbites:

CuTeMiUt78 said...

seronok kan bila jumpa kwn2 lama

Lina said...

uikkss dah tahap gangguan sexual ker...

Ena said...

cute
sonok sesgt.. eh cute! jom kiter wat gath cam atty nak? gathering mom's blogging ekekeke

lina
huhuhu truk dh lina weh..aku dah tak tahan dh ni bukan apsai aku yg kena tapi pasai aku malu dok sbg staffnye huhuhu