::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, November 20, 2008

Jumpa dak TAGGED

Ekceli entry ni dah lama aku nak posting tapi ntah, pe malangnye sampai takleh nak upload gambar2 ni dan akhirnye, gambar ni sume dah leh upload so takpela kan lambat...
Umah member aku ni kat Putrajaya..
Aku kenal dia kat TAGGED
Agak rapat sebab ape jua cite kami kongsi bersama.. Memang ngam n sekapla la..
Walhal tak penah jumpa pun tapi ntahla, aku ade member baik pun tak seNGAM dia ni..
Dasar kepala ngotnget tol la ekekeke

Hubby saper tu ekekeke...
Sempat snap dol! utk tatapan ko muahaha

Anak2 comei saper la ni..
Mati2 aku ingat baju kunen tu pompuan walhal aku tau member aku ni dapat spasang anak ihiks.. Memang rock la u dol ekekee

Ingat nak amik gambo berdua tapi anak aku ni sebok la plak so amik je la..

Bersama anak2 kesayangan kami.. Tak cukup sebab Kakak takde huhuhu
Eh! lupa nak cite, dia masakkan aku Mee Hailam..
Bleh la tahan cuma aku takle makan banyak sebab baru pas makan nasi umah kawan hubby aku.. Pas makan, kitaorang borak2 kat dapo sebab si suami borak2 kat depan kan..
Aku siap dok canguk atas tong gas dan dia siap dok atas lantai lagi ekeke.. Ampehnye tetamu..
Tapi masa tak mencukupi dan cukup mencemburui, wat plak Adik dah merengek2 nak balik... Kalo ade Kakak tu, pasti okey jek dia tu tapi sebab Kakak takde, tu yang dia cepat bosan tu..
Dol, nanti aku mai Putrajaya, kita borak sampai abis air liur ek dol ekekeke

Oooo ko ejek aku ek dol...
Takpe...Takpe...
Lebar tol muka aku dari ko ek dol huhuhu patut r sume lari p ke ko uhuks....

Posing kami khas sape2 yang mengenali kami cheeewaaaaaaahhhh

Geng2 blogger, sape paling tiutttt? ekekekeke


2 luvbites:

saya said...

2-2 pun cun plus anak2 yang super cute!!!!

Ena said...

ekekeke
toche!toche!