::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, November 10, 2008

Bz nyer aku

Adehhhh susah tol kalo dak opis aku ni takde, aku kena ganti kerja dia...
Kalo sikit takpe, ni bertimbun2...
Ekceli bukan dia takde ponteng kerja cuma dia p Kursus Induksi selama 8hari..
Aduhaiii tak sabar aku nak tunggu dia balik..

Tengok! betapa tekunnya aku....
Sampai bawak ke meja aku..
Keje aku pun terpaksa diketepikan dulu
Kalo buat kat meja dia bleh jek tapi aku saje je nak buat kat meja aku
sebaaaaaaaaabbbbbbbbbbbbbbbb

ekekekeke
leh layan YM sbenonye muahahaha
keje yang boleh siap cepat jadik siap sampai ke tengahari wakakak
ade aku kisah? aku memangla tak kisah tapi bos aku la kisahnye ekekeke

Selalu kerja pakai komputer so dah lama tak menulis ni..
Bile kena ganti keje dak ni, aku kena banyak menulis la.
Tengok tulisan, cam cacing kerawit huhuhuhu
Arisssssssssssssssss!!!!!!! cepatla balikkkkkkkkkkkkkk
huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



4 luvbites:

Suki Cida said...

kita ni sama je... hahah... buat2 bz... padahal tak blog YM...

Ena said...

hahahah
celet sket cida ekekeke

Lina said...

camner tak menimbun keje sibuk dgn ym yer... time2 cam nilah baru rasa betapa pentingnya arif tu hehehe...

Ena said...

weh lina
memang surat byk la, bukan aku tak wat keje tau..
aku YM tapi hiding myself tau :P