::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, November 11, 2008

Pagi yang ngantuk..

Pagi ni mak aku ajak p Pasar Tani..
Adeh laaa malam tadi dah la lambat tido cuz sibuk memblogging, ni awal2 pagi dah kena gerak p Pasar Tani..
Bile lambat mula la berguni2 mak aku leterkan huhuhu
Disebabkan sume dah bangun so aku angkut belaka la ikutkan.. bleh trus p bekpas

Hehehe anak2 aku yang cuak tengok ikan yang tergeliat geliut atas papan tu..
Aku suh dok makin dekat pun drang takmo hahahaha
ekceli aku pun takut bebenonye hehehe

Ramai gak ek walaupun aku lewat..
Sampai dalam kul 8 lebih
Selalunya aku p Pasar Tani dalam kul 7pagi tapi ramai gak masa tu

Haaa ni la salah satu masalah kalo drang sama tron keta..
Ade jek la mende yang nak dibeli..
Ikutkan Adik nak beli belon harga RM5 tu, mujur dapat pujuk beli mende alah ni RM1 jek ekekeke



3 luvbites:

Lina said...

kira awal la jugak ko pegi kul 8 pagi aku selalunya kul 9 baru pegi hehehe...

Suki Cida said...

kejam tul ibu ni tau... hahah kalau acik cida, beli yang sepuluh sen, tiup sendiri... hahahah

Ena said...

lina
kalo p time tu bek ko tlg drang berkemas trus wakakaka

cida
wakaka lagi kijam lagi kodokuit tek idong masin muahahah