::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, November 6, 2008

Breast Cancer

Kanser Payudara...
merbahaya utk wanita..ramai yg tak mengambil..berat tentang benda nie dan ramai yang malu nak g check..untuk tau lebih lanjut..klik sini..Breast Cancer

Ekceli aku pun tak penah check...
Takut memang takut bile dengar malah terlalu gerun untuk menghadapinya..
Aku jugak akui aku pun taktau camne nak check ketulan2 tu tapi tulah..manusia ni selagi tak kena, selagi tu takkan amik kisah.. Amik kisah tapi cenggitu je la.. Takdela usaha utk p check atau ape pun... Ni aku berleter ni utk diri aku ni...
So kengkawan, bile lagi?
Jom kiter p check sama2...
Jom LINA... Kalo ko p, ko ajak aku ek Lina ekekeke

Aku terima tag ni dari Lina...
Dengan penuh rasa tanggungjawab aku jugak nak tag kat kengkawan blogger lain yang aku sayangi.. dengan satu nasihat sayangi lah diri sendiri.. Tapi kalo ase takmo sayangi diri kowang, so sayangilah diri aku yang susah payah bagi kowang TAG ni tau huhuhu

7 org yg sangat bertuah untuk kempen nie ialah...

1. sukicida
2. perantausepi
3. cute
4. yanie
5. mzznana/
6. kopi
7. juelee

3 luvbites:

CuTeMiUt78 said...

oh..oh.. namaku tersenarai ya ena.. emmm...akan ku letakkan di blog nnti ya.. mekacih ena.. diatas peringatan ko tu.. sgt2 hargainya..mari ler sama2 kita berkempen..

[yAN!e][pUTraJAya] said...

nama yanie ada lagi

yahoooooooooo

dah ambik dari member td..

tp letak sebagai award..

muehehhehe

cik KOpi said...

baik kak ena
harus ku menerimanya
tapi biler free kopi wat entry tuk nie