::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, November 3, 2008

Uptown Danau Kota

Kan aku ade bgtau dak2 ni pagi tadi tak sihat... Bila sampai ke petang alhamdulillah drang dah segar sket.. Drang ni on off on off, adehla....
So malam tu aku ajak hubby n anak2 aku p uptown Danau Kota...
Makkk aiii ramai giler owang ek..
Masa ni dalam kul 11lebih..

Adik dan Kakak dah nampak ape yang drang tingin tapi mujur drang takmo beli ekekek
Pe yang dibeli hanyalah tepon spongebob tu...
Adehh malas plak aku snap tapi ok la kan, mujur drang nak yang murah tu jek ihiksss

Abah pun tak bape sihat malam tu..
Start demam, selsema n sakit pala...
Aduhaiii sluruh family demam ni...
Mujur aku dah lepas awal2 dulu huhuhu


10 luvbites:

juelee said...

wah teringin gak nak p uptown nie.. saya cam suke je spongebob tuh...

Ena said...

hahaha
juelee nak?
nnt ena belikan utk juelee ek ihiks

CuTeMiUt78 said...

heh..heh.. sempat lagi g uptown danau kota tu ye..

Ena said...

dh tu jek dekat ngan taman melati cute ihiks

Lina said...

memang musim sekarang ni demam+batuk+selsema... alhamdulillah keluarga aku dah lepas...

Lina said...

memang musim sekarang ni demam+batuk+selsema... alhamdulillah keluarga aku dah lepas...

CuTeMiUt78 said...

dulu kan masa aku duk kl, aku duk kat tmn melati tu ler.. kat ngan stesen putra lrt tu.. duk sewa ngan member aku.. slalu gak g danau kota tu..

atty's said...

takpe..jalan2 leh kuar peluh..nanti leh baik demam..

Ena said...

lina
tula, skang ni anak2 aku dh sihat tp bapaknye plak sakit adeh la....

cute
lor ye ke?
aku pun dok area situ cute
lorong 7 tak silap aku

atty
keluar ploh ek atty hehehe

[yAN!e][pUTraJAya] said...

jalan2 cuci mata ek kanda...