::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, November 4, 2008

Akhirnya sampai ke Putrajaya

Kowang nak tau tak, bile aku mai ngan family aku ke KL pasti niat yang dipasang adalah ingin sampai ke Putrajaya...
Biarla kowang kata aku jakun ke ape ke yang pasti aku nak ngat rasanye sampai ke sini..
Kali ni aku nekad nak sampai gak ke Putrajaya walaupun anak2 dan suami ku tak brape sihat..
Jaatkan aku muahahah
Yela, 4ari dok KL tapi melepak kat umah jek..
Aku pun sian gak kat laptop aku, tak abis2 aku guna dia..
Baru nak sejuk, trus bukak smula hehehe

Hubby aku yang demam + sakit tekak + sakit pala tapi disebabkan janji, dikuatkan jua
Kakak tak ikut sebab malam semalam, semalaman dia tak tido sebab sakit tinger dan kepala..
Ikutkan aku nak bawak jek tapi dia sendiri yang takmo p so pestaim kuar berjalan ngan Adik
Rasa tak sempurna idop terutama hubby aku
Cam dak kecik plak nak balik cepat n ase nak patah balik amik Kakak
Kalo Kakak ade pasti sampai ke malamla kitaowang tapi mengenangkan badan dia tak sihat, sian plak kan..

Ingatkan jauhla Putrajaya ni n tol mahal tapi upanye RM2.50 jek aku kena n tak sampai setengah jam, dah pun sampai...
Tu yang member aku hangin semacam sampai nak putus sahabat tu ekekeke
Unic tol tempat2 kat putrajaya ni...
Kagum aku bebs....
Ase nak tuko jek keje ke sini...
Pssttttt ade kekosongan tak ihiks...




4 luvbites:

atty's said...

alor..kalau tau.leh jumpa..

Suki Cida said...

WAH TERUJANYA, LAMA TAK GI PUTRAJAYA... SIANNYA KAKAK... MMMG LA HATI IBU MANA TAK RISAU ANAK TINGGAL UMAHKAN?

SORI ENA PAKAI CAPLOACK!BARU PERASAN

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. memang kan na, klu g kl mesti nak g putrajaya tu.. skee..tgk kat sana..unik je.. cian kakak tak ikut... memang tak lenkap klu kita berjalan takde anak kan..

Ena said...

atty
alaa dh lama ena hint tp atty tak ckp pe pun..bile dh blk baru ckp leh jmp huhuhu

cida
hehehe cida tau ek camne ati sowang ibu risaukan anak ek ihiks

cute
btol..btol..btol... (bak kata ipin upin) hehehe