::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, November 12, 2008

TAG Ke-12

TAG GAMBAR PURE
1) Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right now.
2) Don't change your clothes, don't fix your hair...just take a picture.
3) Post that picture with NO editing
4) Post these instruction with your Picture.
5) Tag 10 people to do this


Hahaha aku ske! aku ske!
memang aku ske ditagging tapi paling aku ske bile aku baca TAG ni masa kat opis...
Kalo aku baca kat umah pasti aku kena snap pict muka selebet aku so bile kat opis pastinye muka ok sket kan..terlindung dek mekap aku muahahah
TAG kali ni aku trima dari
Cida

Disebabkan ade yang komplen aku ni slalu amik pict mengiring (walhal drang taktau pasai pe aku amik camtu, pasai takmo la nampak muka aku lebar mana kan muahahah) so aku amik la berdepan camni kan... mata belah kiri aku sedang kegatalan, bengkak dan merah huhuhu tu penangan resdung la tu uhuks...

Ok cida, ena dah selesai wat tugas yang diberi...

sape ek yang ena nak tagging...ermmmm...
sape2 yang rasa sayang ena, dia buat ek... ekekeke aci tak?

3 luvbites:

atty's said...

ena..menten comey je..

lie_nurulz said...

shumel je mama sorang nih..
xlebar mana pun muka kakna..menten ayu gitu..

Ena said...

atty n nurulz
amboi....... puji ade makna nieeee