::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, November 25, 2008

Kenduri

Arini ade kenduri umah kawan mak aku... dan arini gak ade kenduri umah Dato SUK..
Masih terfikir2 antara nak pergi atau tak sebab aku ni bab2 umah dato2 atau bos ni aduhaiiii susah banget sehhh... sebab aku ni bukan reti berprotokol ni..
Sape yang kenal aku pasti tau camne diri aku hehehe

Eh! Kakak ni tido ke ape ni?
Ekceli dia tengah majuk tapi tak tau plak majuk pasai pe...
adehh gelap la plak...
adakah tika ini waktu mendung ataupun henpon aku mmg tak terang? huhuhu

ramai gak yg datang ek..
aku skali beratur n amik makanan 3pinggan..
bukan aku yg makan 3pinggan, skali ngan anak2 dara aku la..
harap jek takde byk tangan, kalo idak yg hubby n mak aku pun aku amikkan hehehe
Ekceli ni kenduri kawen Chinese masuk Islam..
bagus kan drang ni...

Lepak pas makan sambil tunggu mak pengantin lelaki

Ok..ok mari pilih... mana satu mau ekekeke


2 luvbites:

Zanna_MamaBatrice said...

salam kenal...
pergi makan nasi minyak yerk...
wah...meriah jugak majlis perkahwinan tu....

eh eh ..nengok gambar pengantin cam couple mardiana abdul wahab & fadil ho abdullah jer....smlm ada masuk paper utusan....nie kat taman mahkota perdana kuantan ker...he he he....

Lina said...

a'ah ni majlis yg masuk paper tu kan... aku tgk gambo pengantin bersanding tu aku perasan...