::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, November 4, 2008

TAG kali ke-8

5 most craziest things accomplished in your life
~ ske ponteng kelas, nyorok d bangunan baru yg lom siap ahaks
~ ske ponteng skolah, simpan baju kat masjid n lepak kat shopping kompleks muahaha
~ ponteng pose, togok ayo paip muahahaha
(tu masa zaman skolah)
~ ponteng perhimpunan, nyorok dalam bilik fail ekekek
~ ase malas p keje, ponteng amik MC kata sakit pala muahaha
adehhh yang pasti sume kena mengena ngan PONTENG ekekek

5 words you wish to hear all time
ni nak dgr dr sape ni? tak kira dr sape2 ek...emmmm
~ Ena, keje awak sangat bagus! Excellent!! (ni dr bos aku)
~ Sayang, abang rindu n sayang ngat kat awak tau(ni mestila dr hubby aku ekekek)
~ Eh ena, ko nampak makin kurus la (ni dr kawan2 aku ekekek)
~ emmm pandai pun masak (ni dari mak aku ahaks)
~ wahhh cute nye awak ni ek (ni dr kenalan cyber aku wakakak pasan!!)

5 things u love in ur room
~ Ofkos katil aku
~ Almari yg penuh baju2 aku
~ Meja solek yang aku dok klebek slalu wajah aku ni
~ Ade bilik air, senang mandi hehehe
~ Tempat sangkut baju yg telah digosok ekekek

5 last speech you wish to say in your last breath
~ Abg..mak, na mintak maaf banyak2, halalkan makan minum na selama ni
~ Abg, cari pengganti yang boleh jaga anak2 kiter dengan baik dan jaga mak
~ jangan lupa sedekahkan na Yasin slalu ye
~ Na cinta dan sayang sangat abang dan anak-anak
~ Mengucap dua kalimah syahadah dan trus tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuttt

5 things u do when get bored
~ surf tenet
~ tgk tv
~ baca novel
~ jalan2 coci mata
~ tido zZZZzzZZZz

5 persons u LOVE MOST
~ ofkos my luvly hubby
ayenmuda
~ my luvly princess Eisya & Eiqa
~ my luvly mom
~ kengkawan yg cayang aku la
~ sape lg ek... sape2 la yg cayang aku muahahah

5 silly things that u dont want people know but u have to let people know
~ ske sakat dak2 kecik termasuk anak2 aku ekekek
~ ske berangan ekekeke
~ ske tgk gelagat owang
~ sblom kuar umah pastikan tek idong n tek mata takde ekekeke
~ ske nyanyi dalam bilik air

Choose 1 and tell why :

shoe or handbag
shoe sebab minat shoe tali halus tp tak pk kaki lebar cam gajah huhuhu

Lipstick or mascara
lipstick..mascara takyah pakai pun takpe, bukan nampak sebab aku pakai spek ihiks

Jeans or skirt
jeans... aku ske jenama Lady Like jek..yang murah huhuhu senang bergerak bebas

Chocolate or ice-creame
chocolate CADBURY...my peberet nyum3x

Singapore or Indonesia
Erk! taktau nak pilih ygmana cuz dua2 tak penah p lg huhuhu

Fork or chop stick
Garfu la bebs.. nak pegang chopstick pun tak reti ekekek

January or Feb
Januari kot..permulaan azam baru ihiks

Chicken or fish
ofkosla ayam..my peberet tuuuu

Money or Life
erk! ikutkan money tp kalo takde life hishhh tak guna gak money byk2 kan so life la ekeke

Abdullah Badawi or Anwar Ibrahim
Ena jela, aci tak ahaks atau aku pangkah ko cute muahaha

5 person yg i nak tag
~
Lina
~
Sukicida
~
Perantausepi
~
Yanie
~
Mzznana

phiewwwwwww.... akhirnye dah siap TAG ke-2 dari cute..
pasni nak buat TAG dari mzznana plak..
Adehhh bz tol wat assignment TAG kali ni ekekeke


3 luvbites:

CuTeMiUt78 said...

hah..hah..hah.. semangat yg gigih buat assigment ya ena.. good job

[yAN!e][pUTraJAya] said...

nama ku jua tersenarai di sini

hehehhehhe

Ena said...

cute
hahaha hanya krnmu cute ihiks

yanie
buat! jgn tak buat ye dinda