::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, November 7, 2008

Mak beli katil

Arini mak aku nak beli katil bujang la plak
Aritu dia dah beli katil kayu bertiang empat sekali ngan kelambu tu
Katanye dah lama tingin katil camtu so ikutkan jek...
Itupun jiran2 aku sakat aku kata mak aku nak tawen tu pasai beli katil baru, ampeh toll!!!!

Sempat lagi kitaorang berposing sambil menantikan maktok sedang membuat tawar menawar
Maktok memang expert bab tu ekekeke


Adehh takle snap bawah sangat, syeksyi giler amoi ni huhuhu

Tadaaaaaaaa...
Inilah katil bujang mak aku
Harganye RM100 jek..
Katanye dia ad beli tilam untuk kesihatan so dia beli la katil baru...

Tapi malam tu aku skodeng tengok dia tido kat atas katil lama plak... lahaaaaaaaaaiii
Asalkan mak bahagia udahhhh



6 luvbites:

~~ciklinn~~ said...

hehehheheh biasalh org tua2 ni kan... takper kiter ikutkan jer..asal dia bahagia..hhehehhehehhe

salam perkenalan dari ciklinn & co

atty's said...

betui tu org tu mmg gitu sama mcm mak kty..ekekkekek..

mesti lawa kan katil yg bertiang tu

CuTeMiUt78 said...

heh...heh..heh.. orang tua camtu ler.. ikutkan je rentaknya

Suki Cida said...

100?!!! murahnya! kalau lembah kelang jangan ler harap dpt katil murah gitu paling murah pun 199...

lie_nurulz said...

heheh..asal mak bahagia..
dapat katil baru..

Ena said...

ciklin
hehehe hai ciklinn, nnt kiter add link ek

atty
a'ah cam katil org besar2 plak hehehe

cute
mmg ikut slalu smp dh full dh bilik dia ekekeke

cida
alaa cida, yg katil besi bujang tu jek..siap berkaler2 plak tiangnye..

nurulz
cucu2 dia pun bahagia..siap men pondok2 lg atas katil maktok dia ekeke