::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, November 19, 2008

Lepak umah mentua

Aduhhh dah lama tak balik umah mentua ku..
Kenapa? Sebab aku anak hantu bukan anak menantu ekekek
Ekceli kalo berkumpul ramai2, aku ske la gak tapi stakat balik ade mak dan ayah jek ase cam bowink jek.. (Cehhh cam la berkumpul ramai2 aku balik) ekekeke
Ye! aku akui, aku susah nak dok dalam golongan orang ramai2 ni.. AKu tak reti borak.. Aku ske memerhati dan mendengar jek, nak suh aku join huhuhu aku memang bukan cam dulu seorang yg peramah melainkan aku kenal rapat ngan grup tu huhuhu

So malam tu balik umah mentua, lepak layan Astro 'Sehati Berdansa'..
kelako tgk drang menari ekekek

Aku yang ralik menontonnye...

Eh! kiter snap dia..dia snap kiter plak ekekeke
Bagus tol jurukamera cilik aku ni ekeke

Disebabkan kusyuk tengok, mentua aku masuk dapo, p goreng hotdog utk anak menantu dan cucu2nye muahahaha
Aku kan menantu kesayangan muahahaha
hamjadah punye menantu huh!

Amboii!!! sakan drang ni menjamu ek..
Terliurnyeeeee tapi sempat gak la makan 3..4 muahahaha



2 luvbites:

CuTeMiUt78 said...

heh..heh.. bagusnya menantu ni erk.. sib baik aku takde mertua tau..

[yAN!e][pUTraJAya] said...

menantu layan sehati berdansa...
bertuah nyer menantu

hahhahhaha