::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, November 18, 2008

Makan laksa

Aritu tak dapat makan laksa kan so arini aku kedarah laksa..
Sedangkan pagi tadi aku dah melantak huhuhu gumuks la aku camni uhuks

Ekceli aku teman adik aku nak p serbis keta, dia mintak tolong kawan dia ni ha...
Alang2 dah kuar dari opis so pesalah p melantak jap kan...

Eh kowang penah minum tak air cincau yang terang menderang?
Aku pestaim dalam idop minum cincau camni..
Kodokuit tol drang ni nak isi perasa sarsi or rutbir..
hamjadah tol la..
Setakat ini air kosong n air gula dan letak cincau dalamnye...

Tapi disebabkan malas nak bising2, telan jugak la huhuhuhu


4 luvbites:

atty's said...

dapnya laksa..kedekut tul taukeh tu ena..leh gi aji balik ari..

Ena said...

atty
wakakaka tula pasai..
nanti p kedai tu kenabawak perisa rutbir la hahaha

~~ciklinn~~ said...

wah sodap yer laksa..... heheheh mmg kodokutlah itu org... putih bersih air cincau tu....

CuTeMiUt78 said...

ada ke gitu... tak patut betul ler