::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, November 17, 2008

Kless tak...

Ingat tak entry dulu yangmana Menteri Besar jemput aku sekeluarga p kenduri tawen anak dia dan skang ni plak aku dapat undangan tawen anak Dato SUK Pahang hehehe..
Kless tak aku muahahaha

Ekceli aku dah lama kenal anak laki dia tu masa aku niaga kecil-kecilan..
Aku niaga? hahahah saje jek nak menambahkan pengalaman...
Sekejap jek atleast aku tau camne pengalaman berniaga kan...
Best tapi letih sket ihiks...


5 luvbites:

atty's said...

ena..ko mmg klas..org2 kayo jemput tuh..ko g snap picture wokeh..

Riezal said...

tuu dia.. aku leh bajet dah confirm bergambar sakan pas ni hehe.oh yaa cik ena.. tahniah anda sudah ditag.. mai jawab tag saya nooo

CuTeMiUt78 said...

wow.. memang kllaasss la ko.. tapi ko g tak... yg lepas tu ko tak g kan

Ena said...

atty
ekeke klass darjah bape tu ekeke
beressss..blogger tegar mesti snap pict ihiks

riezal
huhuhu ko saje kenakan aku ek ihiks.. takpe, aku jawab TAG ko

cute
kalo ni aku p cute.. siap pakai baju batik baru lagi ahakss

Lina said...

eh aku pun dpt gok hehehe...