::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, November 6, 2008

misunderstanding

Ikutkan ari Selasa petang appointment kitaorang ngan doktor, nak coci telinga Kakak tapi misunderstanding... Terlupa yg doktor suruh p Klinik Kat Sungai Isap tapi kitaorang p klinik kat Taman Tas..
So bile nak p smula Sg Isap tu, doktor tu dah balik...adehla...
Silap...silap...
Kalo nak coci telinga, kena p ari Khamis plak tapi doktor balik kul 6petang, mana sempat aku nak berkejar.. Sampai umah pun dalam kul 5.30, itu kalo takde berhenti mana2..
Hmm pe pendapat kowang ek, perlu coci atau tak telinga tu...
Ikutkan telnga tu dah ok.. masih isi obat tinger tapi memang dah ok la.. Camne ek....



6 luvbites:

Lina said...

aku rasa kan baik ko cuci telinga dia... biar bersih sikit... x ruginya

Suki Cida said...

pendapat sama dengan lina... better cuci takut lagi teruk...atau biar doktor tengok sendiri sama ada perlu atau tak..

CuTeMiUt78 said...

emmm.. better g cuci la na.. biar bertambah baik..

ARWEEN said...

first time dengar pasal cuci telinga

selalu korek sendiri jerk
hehehe

[yAN!e][pUTraJAya] said...

kenaper dengan telinga kakak kanda?

atty's said...

kene gak cuci na..