::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, November 19, 2008

TAG kali ke-15

TAG ni aku kena dari CUTE
Adehh nak suh aku menulis ek...
Aku ni dah lama tak menulis tapi mujur lately ni aku kena tolong kawan aku menulis so tak terencatla tangan aku nak menulis kali ni kan

So cute n kengkawan, amatila tulisan ku yang cam cacing kerawit ni ekekeke

1. Your name/username:
NORAINA BT. JAMALUDIN @ MAHMUD @ qaisya06 @ ENA
(mak aii..... full name lagik tu adeh la...)
2. Left handed or right handed:
Right hand
3. Favorite letter to left:
'O'
4. Least favorite letter to right:
'A'
(cute! yg ni btol2 aku tak faham.. ntah ngape kali ni aku bengap sangat!! tak faham omputih ke atau tak faham pape pun ntah la... so i follow u ekekeke)
5. Write "The quick brown fox jumps over the lazy dog":
a'ah kan cute, dah cam nak test menaip paling cptla plak
6. Tag 6 people:
(erk! nak 6 ke? adehhh aku bg 5 je la ek hehehe)
Yanie
Riezal
Sukicida
Juelee
Kopi

hehehe tingin tengok tulisan kreatif kowang tu ihiks...

6 luvbites:

~~ciklinn~~ said...

haiyoo manyaknyer homeworkk...

ena asal aku masuk sini jerk..aku rindu kuantannnnnnnnnnnnnnnn

aku ingat nak pisanalah coti nie... pehtu lepak cherating..balik tu lepak umah kau... hehehehhhe

Ena said...

eh btol ke ciklinn
dtgla weh.. nak tdo umah aku pun no hal..
kecik tapak tgn, bandar kuantan aku tadahkan ekekeke
btau awal2 tau, leh aku ikut skali p lepak cherating tu hehehehe

UnGu VioLeT said...

taq lg yer kak.. hik2..

CuTeMiUt78 said...

heh..heh... tak faham pun.. ko dah siap kan dah tag tu.. ok ler kan.. bagus2.. bagus2

[yAN!e][pUTraJAya] said...

yanie tu....utk diri ku kah kanda?

hehehe

~ mzznana ~ said...

phewww...lega hati cek ...hehe..seb bek nama x naik..kalu dak..naya ooo...hahahaha..hat dulu pun x jawab lagi ni...sabo sabo