::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, November 18, 2008

Cari aper tu?

Wahhh canteknye bulan tu...
Terbentuk elok jek...
Jelas sesangat plak tu...

Keadaan jalan raya di Kuantan...
Tenang kan..
Tak cam KL, sesak jek ahakss

Ok singgah ke Pasaraya Tunas Manja sat beli pampers Adik

Ati2 melintas sayang...
Kakak, pegang tangan Adik tu ye..

Pe la yang dicari oleh Abah, Kakak dan Adik tu ek..

Ekceli kowang, Adik kepingin kasut cam bertumit sket tu sama cam Kakak tapi kowang tau la yang kaki Adik kecik, takde size.. Paling kecik pun size 26 sedangkan Adik size kaki dalam 24(ngam2 soi) dan kalo nak besar sket dalam size 25.. Aku taktau nak cari mana dah.. Kat tempat kowang ade tak? kalo ade btau aku huhuhu.. Sian Adik ni haa huhuhu



2 luvbites:

atty's said...

wah adik pandai bergaya...tiru sapa le tu

CuTeMiUt78 said...

kat sini ada saiz kasut utk adik tu...