::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, November 28, 2008

Baru vs lama

~ BARU ~

~ LAMA ~
Cam dikerik dek tikus HUH!


Alkisahnye, hubby aku ni susah tol nak cari selipar yang kena ngan kaki cam jari kacang dia tu wakakaka.. Sape yang kurus keding pasti tau camne jari kacang tu ekekeke... So dia tetap pakai la selipar ni ke hulur hilir.. Aku ni nak vouge sket pun dah nek segan sebab takkan la bini vogue, hubby pakai selipar kerik tikus kan (wahhhh dasyat aku kan muahahah)...
Akhirnye dia jumpa gak selipar biasa dia tu..
Lantak la B, pakai je la..asaikan jangan pakai yang cam dikerik tikus tu la..
Cam takde gaji nak beli selipar heheheh







1 luvbites:

lie_nurulz said...

kelakar je akak nih..
selipar dikerik tikus kalo kena ngan tuan yg sarungnya..oke aje..

heheh..sama kita kan..
nurul kalo asben pakai ala kadar,lansung maleh nak tepek bedak bagai kat muka nih..hahah..