::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, November 10, 2008

Petua


Cehhh petua la sangat...
Saje jek nak kongsi ngan kowang..Akhir2 ni kan aku rajin sangat TERlanggar pantang diet aku kan so sebenarnya aku tak brape takut sangat, tapi takutla jugakkan hehehe..
Malam2 aku minum air limau nipis ni ha..
Kowang perah 2bijik, yang limau nipis besar2 tu..
Kalo mak aku, dia lebih ske limau nipis yang cam masak sket tu, rasa takla pahit n masin sangat tapi aku lebih ske yang kaler ijau tu.. bila minum masinnn tapi memang bestla..
Kalo yang dah masak sket tu, rasa dia len macam tp atas kowangla ske yang camne kan...
Amalkan minum setiap malam, air ni leh hapuskan lemakla kononnye...
Ye ke idak, kowang try la bagi aku yang banyak sesangat lemak ni, amik masa lama sket kot hehehe
So selamat mencuba bagi yang rasa dia ade spare lemak kat tepi prot tu ekekeke

5 luvbites:

sery said...

mnjdik ke ena? bleh try nih..heheh

Ena said...

kehkehkeh
wat masa ni jadikla jugak..
Ase la lemak tu kurang heheh
sery nak kurus ape lg, dh kurus dh tu kan :P

CuTeMiUt78 said...

ha'ah tu memang salah satu petua utk buang lemak2 kat badan..

PerantauSepi1306 said...

yeszaa... kalo ena nak menjadik lagi amik buah limau purut.. blender isinya.. letak dlm peti ais... minum segelas seblom makan.. gerenti kurus.. anak buah saya ada buat.. mmg turun gilos berat dia

tapi owang gastrik tak leh buat ni.. putus urat perut wehhh..

Ena said...

akak PS
btol ke ni?
limau purut yang camne ek..
yang ijau besar tu ek.. ase yg ni la yg ena buat tp ena juz perah jek, ni blender ek...
wokeh! akan ena buat..thx akk!