::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, November 6, 2008

Kuantan, aku balikk!!!!!

Mak aiii...kowang nampak tak betapa windunye aku kat tanah air aku sendiri ekekeke
Ekceli best dok KL ni cuma satu jek JEM!! tapi aku kompem takde sape yang ske kan JEM kan hehehe.. Yang menjadikan aku tak sabar nak balik sebab masing2 badan tak sihat.. Dok KL 4ari pun macam sia2 jek sebab tak dapat nak jalan sana sini.. Cuma dapat ke Uptown n Putrajaya tu la.. Itupun dah cam zalim tol tinggal Si Kakak yang tengah sakit tapi nak wat camne...redah jekkk......

Haa tengok ADik yang tak sabar2 nak balik..
Kuluk kilik ngan handbag aku tu...aduhaiiii

Camne la nak beli MPV ni...
Bukan ajer orang yang ramai tapi barang pun banyak..
Takkan nak letak kat kaki belaka kan
So kowang suggest jenis keta aper yang tempat duduk dia banyak tapi ade but keta yang luas gak hehehehe

Jeingan anak branak yang tak sabar nak balik ekekek

Pesal plak Kakak tu?
Ade jek la drang ni....
Owang pakai kasut kat kaki tapi dia pakai kasut kat tangan hehehe

Jajan pilihan ni kompem kena beli
Peneman drebar
Nak harap assistant di sebelah?
KrroohhhhhZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
ekekeke nak wat camne kan..bak kata mak aku 'Mata Buruk' ahaks...

Tengok pemandu berhemah tu...
Leh togok jek jajan sambil drive..
Polis! polis! tangkap n saman dia...
Eh! jangan!!! laki aku jugak tu...
Banyak nak guna wit ni huhuu

Alhamdulillah kami sampai ngan selamatnya....


6 luvbites:

atty's said...

ko zalim na..tak jumpa aku..heheehe

Suki Cida said...

ushhh tak tahu la pulak air dlm twistee tu yek... bukan main cik abang tu meneguk ena... *larikksssss

juelee said...

besnter balik kampung..semoga selamat perjalanan pegi balik akak ye...

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh..ada ke gitu.. patutnya co pilot kena tlg suapkan.. tak ler mkn jajan smpi camtu..

Ena said...

atty..
ko lg zalim, bile aku balik baru ko pasan entry aku huhuhu

cida
hahaha tula gayanye si ayen tu makan jajan ekekek

juelee
alhamdulillah...dh slamat smp pun jue..thanx hehehe

cute
hahaha molot aku pun nak disuap gak so suap diri sdiri, kan senang muahahha istri yg menyesali ahaks

[yAN!e][pUTraJAya] said...

ingatkan adik yg nak bawak kete td.

hahaha


pemandu yg berhemah sungguh itu orang pakai spek mato itam

hahhaha