::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, November 12, 2008

Ujan yg lebat, hubby yg kuyup

Adehh balik semalam ujan lebat giler...
Camne ni nak balik, dahla merempit...

Sederet istri2 mithali yang menantikan hubby2 mereka ambil hehehe

Adehhh tak nampak titisan ujan kan...
Puas dah aku snap..

Huhuhu sian hubby aku kuyup..
Dahla baru baik dari demam
Malas nak tunggu lama dan reda, kitaorang redah jek ujan..
Slalu camtu la, malas nak tunggu sampai ujan berenti btol2 nanti sampai ke malam plak so redaaaaahhhhh bebs!!!
Sian hubby aku, terketar2 bawak motor ekekeke



4 luvbites:

Suki Cida said...

ENa tu namanya hujan renjis2... wakakak....

~~ciklinn~~ said...

lor ciannyer kena hujan.....takper naik moto ala hindustan gitu....hehhehe

Ena said...

cida
ujan renjis2 takpe, jgn laki aku direnjis2 di atas pelamin udah muahahaha

ciklinn
industan atau hingusan ciklinn :P

PerantauSepi1306 said...

alahai... siannye kuyup... ena, pastikan peluk cik abg tu kuat2 tau len kali bila dia kuyup... jgn kasik dia ketaq ;D