::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, November 13, 2008

Sebenier dr Terengganu


Untuk makluman kowang terutama Lina kan (sajek nak bagi ko jeles ekekekek) Keychain ni pemberian dari seorang bos yang kodokuit tek idong masin ekekek
Baru2 ni dia kursus kat Terengganu dan ini jek yang dia kasi untuk anak2 buah kesayangan dia... Adeh laaa taraf Kumpulan Sokongan III plak pe yang dia kasi anyway tima kasih la bos...

Mula2 dia kasi aku ni...
Aku tau dia nak kasi adik aku ni tapi saje kasi aku sebab aku dok sbelah adik aku kan.. aku fahammmmmm ekekeke

Disebabkan tak sebati ngan jiwa aku so aku tukar ngan CC aku la...
Aku amik la keychain ni...

Disamping tu gak dia bagi kitaorang ni..

Ape ni? aku pun taktau tapi yang pasti adik aku dah nak wat tempat colek.. Alaaa colek mempelam tu kan so letakla colek dia dalam piring ni ekekekek
Ampehnye awek bos muahahaha



3 luvbites:

CuTeMiUt78 said...

ala.. tak betul ler jawapan aku tu... ala... nak hadiah gak dari ko.. tak kira... nak juga..sambil guling2.. heh..heh..heh

Suki Cida said...

alamak! kan dah suruh ena tukar... muaahah... alamak! buat contest lain... muaahahha

[yAN!e][pUTraJAya] said...

nak hadiah ituuuuuuuuuuu

=(