::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, November 3, 2008

Adik demam lagi

Sebelom aku p kursus aritu, Adik masih demam..
Yang aku peliknye, bile siang elok jek tapi bile malam, terlalu bahang badan dia..
Ya Allah, ati Ibu mana yang tak risau dan takut akan kepanasan tersebut...
Dan balik dari kursus, malam tu Adik demam kuat kembali..
Aku suh hubby aku belikan coolfever tu tampal dahi dia..
Pada mulanya dia takmo tapi aku pujuk2, cakap itu ini dan akhirnya dia setuju, alhamdulillahhh..
Moga ngan cool fever ni leh wat dia ok...

Pagi esok, Adik bangun ngan ceria skali...
Alhamdulillah...dia dah sihat...



5 luvbites:

atty's said...

demam malam je ye..bawa gi jumpa ustaz..na..

PerantauSepi1306 said...

semoga adik cepat sembuh ye. Sian kat mama dia risau je tu..

Suki Cida said...

ena, kesian adik... kalau deman tak kebah bawak la gi klinik ok... jangan biarkan sekarang bdk2 macam2 penyakit... tak pa biar berhabis duit ok!

CuTeMiUt78 said...

la cian adik.. alhamdulilah dia dah sihat kan..

Ena said...

atty
kalo demam malam ade 'sumtin' ek huhuhu

PS
hehe thanx akak

cida
dah bawak p kenek 2x dah cida, slalu cpt jek kebah, kali ni lambat plak tp skang dah ok hehehe

cute
tula pasai..tenang ati aku ihiks