::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, November 3, 2008

Ceria akhirnye derita




Gambar2 di atas adalah dari seorang jurukamera cilik yg profesional...
Aku taktau pun dia men kamera, bile tgk dalam kamera, mak aiii banyaknye dia snap pic..
dan salah satunye bila Kakaknye sakit...
Masa ni aku kat atas tengah bersiap2 nak p KL..
Esok kakak ipar aku tawen so saje jek p arini, tak kejar sangatkan..

Masa Kakak p taska, aku ase hepi bile tengok dia pun hepi tapi tetiba bile balik dari taska, dia meraung sekuat2nye.. Aku ingatkan pe...
Hubby aku nek ke bilik suh aku siap2 bawak Kakak ke klinik cuz Kakak ngadu sakit tinger
So aku siapla lebih kurang bawak ke Klinik depan..
Aisehhmennnn Klinik tutupla plak, time rehat.. Bawak plak ke Sg Isap..
Bile btau pe yang jadik, drang suh p ke Klinik Kat Taman Tas, klinik tu pakar tinger...
Pe lagi, pecutla pulak ke Klinik Taman Tas...
Check punye check... upanye telinga Kakak penuh ngan taik tinger.. Dah takle korek so doktor bagi ubat titis utk mencairkannye baru ari Selasa nanti coci..aduhaiiii
Memang rasa nak kensel jek p KL tapi hubby aku kata rugila plak coti 2ari gpun kakak dia nak tawen so tak sedapla plak...
KItaowang bertolak dalam kul 4petang n alhamdulillah selamat sampai kul 7malam...

3 luvbites:

CuTeMiUt78 said...

la ya ke.. awat sampai camtu na.. cian kakak..

Ena said...

huhuhu
aku pun taktau cute..
mujur skang dah ok huhuhu

Lina said...

camner lak penoh taik tinge tuh ko x korek ke ena heheh... balik ni nak cek la tinge qistina takut gak...