::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, November 10, 2008

Bos yang durjana!

Cinabeng sungguh!!!!!!!!!
Arini kitaorang tak dibenarkan kuar makan pagi..
Kowang nak tau pasai pe?

Ekceli sebulan lepas, bos bangang ni suggestkan hari Rabu nak dibuat Hari Korporat di Seksyen kitaowang..
Hari Korporat ni cam pakai baju kaler sama...
Disebabkan staff ade dalam 7 orang termasuk dia so cadangan dia kitaorang terima la almaklumla pompuan no hal, banyak baju2 berkaler ni hehehe
So nak dijadikan citer, minggu lepas dia kursus tapi hanya ari Rabu jek dia mai opis...
Disebabkan dia takde, kami ni merancangla antara kami yangmana tema kami adalah kaler kunen.. So pakaila kami sedondon pada hari tersebut dan dia..pakaila kaler biru gelap sowang sebab takde orang yang sms or nak bitau dia..
Alooo kalo takde owang sekalipun, ko yang suggestkan so selama ni pandai plak gatei2 sms anak2 dara lawo2 nape pasai hal ni ko tak bersms plak.. Sajek jek ko kan...
Dalam tengahari tu, sume henset2 staff2 dia berbunyi kecuali aku..
Aku taktau la nak kata dia takde no henset aku ke ape ke sebab masa raya aritu pandai plak dia send sms wish ari raya, musykil ni...
So disebabkan aku dah baca mesej dia kat henpon kawan aku, aku pun balas tapi last skali sms tu aku tulisla nama aku kan sebab takut dia anggap member aku plak yang jawab kan..
Dia leh kata 10hb iaitu HARI INI kitaorang tak dibenarkan kuar minum disebabkan kitaorang tak pakai baju korporat ari Rabu tu so aku ape lagi, hangin la kan dan aku balas menyatakan yang kitaorang pakai baju kaler kunen ari tersebut dan hanya dia jek tak pakai so dia la yang takle kuar minm 10hb tu, haaa koooo aku jawab selamba jek!!!
Pastu lama tu dia balas smula kata kononnye salah sorang staff dia tak pakai n takde pun orang btau dia so Arahan Tetap Kena Terima so aku balas lagik, aku kata masalahnye staff dia tu tak dapat gaji lagi dan baju tu yang seakan2 kunen so dia pakai la baju tu dan aku kata lagi arahan diterima dan terima kasih..
Lama tu dia masuk opis tanye sape tak puas ati, aku pun ngaku..
Dulu dia pandai ngat kata kat aku ygmana dia paling pantang kalo dah salah tapi still nak ckp btol dan benang yang basah jangan cuba ditegakkan sedangkan dia takmo ngaku salah dia.. cilakak tol la!!!
Dan arini, kowang tau ape yang dia belikan utk kitaowang sempena dia p kursus kat Sarawak?

Ni haa jek dia bagi...
hanjing tol laa!!!!!!!!!!
aku lapoooooooooooooooooooooooo
bos cinabeng!!!
giler babi gamaknye
haa ko!! ni nak maki ni huwaaaaaaaaaaaa

6 luvbites:

Lina said...

wei ena jgnlah marah2... tp aku x sangkalah dia tu birah jugak orgnya slama ni aku respek jugaklah kat dia tp sejak dua menjak ni dia tlah menunjukkan tahap kebirahan yg sungguh ketara hilang dah respek aku... eh kek lapis tu nampak sedaplah simpan tuk aku skit ek... eh bawaklah balik kat laki ko kang kempunan nak makan kek lapis... aku lambat lg nak buat hehehe...

Suki Cida said...

mak aiii marah tul! mmg nampak sangat gatalnya kalau sms yang anak dara je... bagi sikit nom fon anak dara ena tengok!pasal baju pun nak kecoh... nak pakai baju boria belikan la, nak mengamuk la tak tentu pasal... berhenti je jadi bos...

Tapi kek tu sedap lor... hehehh kalau dah marah2 tu ambik satu...

Ena said...

Lina
eh ko tau mana ni?
ade gosip terbaru ke?
nanti share ngan aku ek muahaha
cehhh ko ingat dia bg satu sorang ke... sorang leh makan satu jek la huh!!!

suki
ampehhh!! dalam marah2 tu nak gak makan kek lapis tu ek.. tapi hehehe dah telan dalam 10kpg dah ni, lapooooooo ekekeke

CuTeMiUt78 said...

uish.. marah bebenor tu.. sabo na..

PerantauSepi1306 said...

wuhoooo marah sungguh cik ena kita nie.. sabaq.. sabaq...masa marah ni kalo ckp byk memcm boley kuoo oooo..

btw, kek lapis tu nampak sedap la plaks... isk, isk...

Ena said...

cute
camno aku tak marah, banyak keje tapi takle makan so mana ade tenaga..
bengang woooooooo

akak PS
kek lapis tu memang sedap tapi huhuhu ati tengah marah membara tapi tetap ku makan jua ekekeke