::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, November 11, 2008

Bekpas time

Pas p Pasar Tani tu, trus p cari makan...
Aku tingin makan kat Sitiman tu so aku suhla hubby aku bawak ke situ..
Hubby aku kata tutup sebab dulu dah penah p tapi nak menang jugak, aku katala dulu time baru pas raya so memang drang coti lama sket, alik2 sungguh tutup.. antuuu btolll!!!!
Disebabkan mak aku dah berguni2 skali lagi berleter akan kelaparannya so singgahla kedai tepi Galing tu...
Tengok2 hanya jual roti canai n nasi lemak yang atas meja tu jek..
Nak taknak, pulun je laaaa

Lapar beno ke Kakak ni sampai wat muka camtu kali ni...
Sian la plak

Abah plak tengah memujuk Adik, pasai pe? aku pun tak pasti hehehe

Disebabkan Kakak punye roti canai tak sampai lagi so dia tibai nasi lemak dulu

Aku order Roti Telur dan Milo Ais..
Akhir2 ni rajin sungguh minum milo ais sedangkan dulu aku kureng sket ais ni asik Teh Tarik jek tapi kali ni, ntah...pelik gak ni hehehe
Tapi lama dah wooo tak pekena Roti Canai ni nyum3...

Ha amik kau!!! Dua2 skali si Kakak tibai..
Mujurla Nasi Lemak tu tak abis, kalo idak seksa la prot dia tu ekekeke

Sape2 tau kedai ape ni heheh
Lina, ko mesti teror ihiks...

Balik dari bekpas, aku singgah umah Teddy sat..
Ekceli nama dia Norul tapi nama chatting dia Teddy..
Dulu masa di SUK, dia kawan baik aku tapi bila dia dah pindah dan dapat keje kat KL, aku jadi geng2 veteran ekekek dan kini aku jadi geng dak2 plak adehhh akhirnye aku mengotsss sendiri ekekeke
Aku singgah umah dia nak amik barang LENO yang aku pesan sebab dia keje kat situ kan.. Kat Kuantan ade LENO cuma kalo kita order, bila 2minggu depan nak amik barang, dia leh kata dah abis so better aku guna orang dalam kan heheh



3 luvbites:

~~ciklinn~~ said...

linn pernah gi makan kat sini dulu rasanya...heheeh zaman2 belajar kat POLISAS dulu......
linn suka kuantan sbb sungguh mendamaikan... hehhehe

rindulah kat kuantan.... ena keje kat mana yerk...

Ena said...

ciklinn..
ase nak kasi pezen jek cuz memuji bandar kuantan, slalunye org kata boring huhuhu..
ena keje Pejabat SUK Pahang..

Lina said...

hehehe ada jg org yg suka duk kat kuantan ek... ena asal tmpt makan je ko suh aku teka klu dpt hadiah takpelah nak jg aku teka... norul tu keje leno mane kat kl ke kat kuantan...