::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Sunday, November 2, 2008

Moh kiter ke KL


Ni bukan nak p jalan2 tau, tapi p kursus jangka masa singkat..
Letih wooo... ukan letih berkursus cuma letih jangka masa singkat, seari jek..
Nape la tak wat 2...3 arikan ekekekek
Aku dan adik aku sowang ni salah sorang peserta yang terlibat dalam kursus di Arkib Negara dari 80 orang dak2 SUK termasuk opis2 len...

Ntah nape kali ni aku ase cam tak selesa dok dalam bas..
Sakit pala ade, nak muntah ade..memang ase tak selesa la...
Mujur gak ade dipsangkan video didepan tapi ase cam takleh plak tgk sebab sakit pala goyang2..
Perjalanan 3jam pun ase cam jauh ngat sebab banyak benti2... Ramai tol org membeser ihikss...
Dalam bas ni pun takle nak tdo lena seba ade jek org kaco2 adik aku sbelah ni..nak snap pic la.. nak take video la..
Memang bukan kaco aku tapi membabitkan aku bile adik aku ni bengang, sian la gak kan...
Kitaorang bertolak dalam kul 8lebih dan sampai dalam kul 12tengahari..
NApe jadik sampai 4jam? Sebab cam aku kata tadi, ramai membeser ihiks..
Program kitaorang start kul 2.30 so kitaorang pun stop kat Persiaran Duta ni dulu bagi menjamu selera

Kat sini la kami menjamu selera..
Malas la aku amik kat gerai2 drang kan nanti pe plak drang katakan hehehe
Kitaorang pun takde mood nak makan tapi orderla gak Mee Goreng cuz takut lapo masa kursus nanti ekekeke

Berdepan ngan Selera Duta ni ade Masjid so leh la solat truskan..

Pas jek makan n solat, kelihatan salah seorang peserta sedang mengenangkan nasibnya di depan jalan...
Adakah dia berasa kecewa dan memikirkan bagaimana nak membunuh diri dengan melintas jalan?
Atau adakah sesampainya dia d KL, dia merindui anak bini dia di Kuantan?
Atau adakah dia memasang anga2 untuk mengorat anak2 gadis yang megikuti kursus ini?
ekekekeke
Yang pasti, hanya dia jek yang tau ahaks...


1 luvbites:

UnGu VioLeT said...

salam kenal... slm ziarah.. mehla singgah rumah..