::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Sunday, November 2, 2008

Sesampainya d Arkib Negara

Akhirnye kami sampai gak d Arkib Negara

Disebabkan masih awal lagi so terpaksala lepak di luar skejap kan

So sblom masuk haruuussss posing dulu kan.... ekekeke

Kitaorang dijemput masuk ke dalam pe ekk nak pangey..cam dewan kuliah tu.. huhuhu ntahla.. LU PIKIRLA SENDIRI BEBS!!!! ekekekeke
Pestaim aku jadi dak baik tau dok depan skali.. kalo idak pasti aku dok blakang (tak sedar diri renek tu) muahahaha dulikk!!! :P

Dewan sedang kecoh sebab ramai yang nak dok blakang2 walhal kat depan banyak kosong lagi...
Hishhh cam bebudak!!
Tgk aku ni dok depan ekekekeke

Haaa nila dia orang2 kuat Arkib Negara
Adehhh tak ingat plak nama drang yang kelakonye adik aku leh tulis kat kertas lagi
'Kak Ena, pelikkan muka dia, mesti orang takut tgk muka dia, tu pasai tak kawen lagi'
wakakakaka aduhaiii ase nak tergolek gelak kat adik aku sowang ni...
dasar takde insurans tol ekekekek



3 luvbites:

Suki Cida said...

aah la... macam bebudakkan... teringat zaman uni dulu... macam ni la... kalau boleh nak duduk luar dewan kuliah... heheh sbb senang cabut oooo

Lina said...

memasing nak berborak la tu nak duk kat blakang2 ataupun nak tido... aku dulu cam tu gak hehehe...

atty's said...

sonoknya g lawatan..