::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Sunday, November 2, 2008

Bekpas

Makk aiii susah tol nak bekpas pagi ni punyela ramai makhluk...
Ramai gak dok kat cni atas urusan masing2 yang bergroup...
Nak menantikan gelas pun lambat..nak menantikan makanan pun lambat
Makan pun terpaksa berkongsi meja ngan owang len, nasibla kan...
Mujur dapat makan huhuhu

Masa ni dah reda sket org..
Masa ramai2 tu tak sempatla nak snap sebab aku pun tengah berebut2 n tertunggu gak kan..

Abang kesayangan aku...
Dia penyelamat aku dan adik aku dimalam itu..
Kalo idak tak tido la kitaowang sampai ke pagi
Kalo nasib tak baik lagila truk nasib malang yang menimpa kitaowang terutama aku yang berstatus kan bini owang huhuhuhu
Pe yang berlaku, biarla antara kitaowang jek yang tau...
Thanx A.Madi n A.Ikhmal..
Sayang kowanggg muahhhhh

Sambil makan leh coci mata lihat permandangan
KLCC leh nampak tau ekekeke
Pasni papehal aku check in cni jela, besttt ihiksss



2 luvbites:

Lina said...

weh ape terjadi ek ada org kaco bilik ko ke nanti cite kat aku ek...

Ena said...

Lina,
bwekkk
mana bleh...
biar r rasie ihiks...