::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Saturday, November 1, 2008

Aku yg jakun


Ayu dan cantek tak Adik berbaju kurung heheh
Aku pun truja tengok dia pakai baju kurung ni..
Ekceli aku tak penah wat malah beli anak2 aku ni baju kurung..
Kalo wat utk raya pun pasti baju berseluar..
Ni kes beli sebab Kakak ade jamuan raya kat skolah dia so kenala berpakaian baju kurung.. adehla.... tahun ni kan aku belikan drang gaun jek bukan baju raya so terpaksala cari.. Dalam belikan utk Kakak, Adik pun nak gak so mujur ade corak sama so bedal je la dua2 skali

Ibu nak interprem skali ngan anak dara yang chumel ni la hehehehe

Aku yang jakun keriangan nek keta Naza Ria muahahaha
Aku kan org smiskin so bila nek keta besar bagak ni mak aiiiii jakun wooooooooooo ekekkek

Aku pilih dok blakang skali..
Besar tol la...
Nak beli adehhh bajet beb..bajetttttt
InsyaAllah, ade rezki aku belinye MPV utk family aku ekekekek
Tu memang salah satu impian aku

Hepi jek Kakak naik ni, bleh jalan sana sini lagi heheh
Eh lupa nak cite, ekceli aku balik kampung ni nak p kenduri kat Jengka..
Mak sdara aku sarankan naik sabuah keta jek senang so aku ape lagi memang tingin nek MPV baru dia ni, alhamdulillahhh dapat gak aku merasa muahahahaah


6 luvbites:

CuTeMiUt78 said...

amboi kesukaan ko ya na.. takper ler, satu hari insyallah ko blh guna keta cam tu..

atty's said...

amboi comey nya akak ngn adik berbaju kurung leh buek menantu nieh

Suki Cida said...

comei... suki suka... mak dia pun sama comel... tulah budak2 ni kalau kita pakai dia baju lain sikit mesti nampak cumel...

Pasal MPV tu, kalau nak beli cida suggestkan ena tamba quota anak lagi... muahahah kalau kakak dengan adik je kat belakang tak syok! bagi 5-6 org... sedap angkut sekali harung...

CuTeMiUt78 said...

ena, ko suka buat tag kan.. nnti buat tag dari blog aku ya..

cik Kopi said...

hehe kak ena n anak2 mmg comel

akak kalau ada keazaman dan usaha
apa yg kita impikan semua boleh tercapai

dulu mak pak kopi ada motor sebuah je
keje sapu sampah je
sekarang hidup totally berubah
kopi sebagai anak sulung sgt merasai perubahan ni

kopi nampak mak pak kopi mmg org
yang tak kenal erti penat
sentiasa berusaha nak berubah demi anak2

apa peluang yang ada depan mata
ambik
jangan takut risiko :)

Ena said...

cute
doakan aku ek n akan ku buat TAG ko tu hehehe

atty
leh buek menantu ek.. dah tanda lom ni ekekek

suki
amboiii ekauuuu..ingat gudag wat anak ke :P tunggu lg 2thn suki, insyaAllah nak kuar trus kembar dua muahahahah

kopi
org zaman dulu memang gigih n kuat smangat petah lg kalo yg melibatkan anak2 tapi zaman skang ske mempunyai impian tapi tak punyai smangat yang kuat utk mencapainye.. tp insyaAllah akak akan cuba mencapai ape yg akak hajati.. Doakan akk ye sayang..