::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Sunday, November 2, 2008

Tayangan video

Pagi ni kitaowang di'jamu' tayangan video camne Arkib Negara wujud n aper fungsi Arkib Negara ni...
Banyak gak la maklumat2 yang aku dapat tapi biasanye sume tu kuar dalam soklan2 PTK heheheh

Anak2 gadis terutama aku muahahah terutama atau except me? ekekek
dulikkk!!!! aku nak merasa gak ekekekeke
yang duduk di barisan hadapan skali ...
baguskan.....adehhh aku tembam skali huhuhu

Pesal la Kak Rasyidah tu jebikkan molot tu...
bowing sangat ke tayangan video tu hehehehe


3 luvbites:

Lina said...

tgk tmpt duduk teringat masa aku blajo dulu hehehe...

Riezal said...

amboi.. nak amik exam.. pun senang laa ni yer.. tengok video jer.. bila mau amik PTK.. anyway all the best cik Ena.. u ken duwit :D

Ena said...

lina
tingat ek ihiks.. ase cam muda lg kan muahahha

riezal
dah amik dh cuma tak tau resultnye lagi huhuhu