::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, July 10, 2009

Aduhai si Kakak

Ermmm malam semalam aku skodeng blog neeza, aku terbaca NOTES dia yg menyatakan auto publish dah kembali sembuh.. btol ke wehhh?
Kalo btol alhamdulillah.. letih giler ngan manual ni wehhh
So aku nak test r pagi ni btol ke idak..
Kalo idak, memang nak kena TAG MARAH la blog ni huhuhuhu

Pe motif aku snap pict Kakak ni?
Motifnye nak suh kowang tengok tulisannye dan pe yang dia tulis..
Nampak tak?
Kalo tak nam[ak, meh kiter close up lagik k...

Kowang nampak tak?
Dah la nama Adik takde pastu trus ke nama Baby...
Yang kelakonye, baby tak kuar lagi, memandai jek dia letak nama baby tu.. Dibuatnye baby boy ataupun aku nak letak nama len camne?
Jadi plak cam Ahmad Albab nanti huhuhu
Tapikan kowang, ekceli memang aku ske nama tu cuma kalo kowang tau la kan... tolong btau aku pe makna FAZIRA NATASYA tu sebab puas aku cari maknanye tapi takde pong huhuhuhuhu
Aku bukan pe, aku nak lengkapkan nama2 yang aku nak untuk anak2 dara aku.. Maksud aku anak2 sume mesti mula dengan FAR..............NA sebab tu nama aku ngan hubby...
Satu lagi disebabkan anak2 dara so ikut cam nama aku yang mana :-
ENA
EISYA
EIQA
dan baby aku tingin nama dan pangey dia EIRA
tapi tula, takde nama yang sesuai dan yang aku ske plak takde plak aku jumpa maknanye...
Kalo kowang tau maknanye, pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee kongsi n btau aku ek...
Aku tau ade yang kata aku poyosss sebab lom pape dah kuar nama baby kan..
Ahhhhhhhhh dulik ape!!! ikut ske aku r :P


Sila sengetkan kepala kowang ye hehehehe

post signature

8 luvbites:

v said...

Untuk makna nama tu, google2 le cikit! Semoga ketemu ...
Sal auto publish tu, uhh, tadi pagi, masih haru biru ... tak kuar ler!

myQza said...

lawalah tulisan dak kakak tu.. bulat-bulat! aku rasa masa umur aku baya dia.. tulisan memang tidak dapat di baca! ( eh! sampai sekarang masih keliru baca tulisan sendiri) ekekekeke

Neeza.Areef said...

wah akaknye nk bg nama msti minat kt cik pajirot kah..hehehe..

btl la auto pub dah baekk..mintak2 selamanye la baik kannn

messyremo said...

hehe...

semoga selamat melahirkan anak dengan selamat...

kat intenet byk website name2 untuk anak2...tryla cari...mesti terpesona..hehe

ninie said...

cantiknye tulisan dia....

Unknown said...

santek handwritten anak ko...budak2 la ni mmg clever...hehe..sedap gak nama tu...hehe

Unknown said...

lili
huhuhu dh google but still kecoh find uhuks.. takpe, jap2 lg elokla autopublish lili tu...

tED|
wakakak kelako la ko ni tedi.. aku pun masa kecik ntah pape tp dah beso lg ntah pape gak muahaha

neeza
Ibunye yg minat giler kat pajirot tu muahaha... tula pasai, tak susah2 aku nak pakai manual tu kan

messyremo
lg sbulan anyway thanx...

ninie
tgk tulisan Ibu dia la muahahah

Mamamanja said...

cantik tulisannya