::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, July 9, 2009

Farewell Dak Praktikal

Ekceli aku masih baru lagi di opis ni..malah dak praktikal ni pun aku sempat kenal dalam beberapa ari jek tapi mujur dia ok n peramah.. jenis tak sombong..


Arini farewell untuk dak praktikal
Ade yang buat meehoon, ade yang beli karipap dan aku beli lempeng kelapa..
ikutkan aku nak buat puding (cehhh cam la aku larat sangat) tapi disebabkan dengar ade yang nak bawak puding so aku batalkan niat tu upanye yang cakap tu men2 jek.. so takde rejki dak2 ni nak makan puding aku kan ekekeke

mujur baru muahahaha

Tu Ustaz Zamil...
nama jek Ustaz tapi lembut la jugak...
aku respeks dia sebab pe jua yang orang cakap tang dia, dia buat dek jek malah siap senyum lagi kekadang lagi dia buat lembut dia hahahaha

Nie plak salah sorang pegawai a.k.a cam EO aku le..
muda sesangat lagi tapi ampehhh pangey aku ENA jek.. dia ingat aku ni umo 20tahun ke...
tapi ok gak kan.. masa memula masuk pun ramai ingat aku umo dalam 24..25tahun gitew ekekeke walaupun prot tgh memboyot ahakss

Haa ni la dia dak praktikal tu..
praktikal sebulan jek, mende la yang dia dapat ek...
orang abis kurang praktikal 3 hingga ke 6bulan tapi takpela... yang pasti aku tengok dia memang cam pro jek dok kat kaunter layan orang ihiks...

Mujur drang tak informkan tang kewujudan aku kalo idak, mampos aku kena berucap lagik huhuhuhu


post signature


4 luvbites:

neezareef said...

tpt ko pn ade dak praktikal ek ena...
kena la wat farewell skit ye x...

<< s| tED| >> said...

praktikal sebulan je?? Eh die belajo kat ne..? Kejap jek.. jaman2 aku dulu maunya 5-6 bulan!! sebulan tu bkn praktikal.. mcm jalan2 makan angin jek! ekekeke

atty's said...

tu ar ena..ko awet mudo..tu pasal le..bangga ar tuh..

POSH76 said...

bestnyer ada makan2 cam ni...hehe...i hate farewell...mesti sedeynyer....huhu