::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, July 15, 2009

Tournament boling

Akhirnye tibala masanye tournament bowling antara staf2 sekolah hubby aku..
aku dan anak2 tak lepaskan peluang memberi sokongan walaupun ikutkan ati bek dok umah sebab huhuhuuu kepingin nak men woooo

Nie la geng hubby aku di lanes
Mujur bukan lubuk tapi pembawa tuah
erk! bawak tuah ke? frame pertama bawak tuah le tapi pas pd tu hancusss wakakakaka

sesambil memberi sokongan pada hubby tercinta, aku tak lupa jugak menyuap anak2 aku ni dengan bekalan mee goreng pagi tadi...
kalo nak beli kat situ, mahal gpun hanya ade mee maggi jek so better aku bawak dari umah walaupun sbenonye makanan luar tak dibenarkan bawak masuk tapi pepandaila kan ihiks..

Aksi2 pembaling yang pro hehehehe

Kakak dan Adik yang setia memberi semangat tapi akhirnye kebosanan dan berlari kesana kesini.. Lantak kowang laaa.. asaikan jangan men jauh2 dan jangan wat pangai udah...

Haa.. tu salah sorang blogger taw...
pada mulanye skill dia tak bape comei akhirnye makin cemerlang..
berbaloi akhirnye lontarannye sebab dia dapat tempat pertama...
dan hubby aku............rejki dia hanya dapat tempat kedua... jadila tu kan..
adiah akan diberi di perhimpunan pada 20/7 nanti..
taktau r camne tu sebab time tu kitaorang coti sebab aku kena p Hospital Pakar


post signature


3 luvbites:

ღ lienurulz ღ said...

hi kak Ena,kabare..??
gegirl dlm peyut camne,hrp2 sihat sume..

wohoo..sesambil bagi sokongan sesambil layan tekak...heeee

ninie said...

ena, aktif sungguh awak ye dah sarat2 pegi lagi tu kat tpt boling...hhehehe..

Farasela said...

men boling lg?nk gak...hehehe...baby x terkejut ke?ntah2 baby melompat2 dlm perut...nk tanya, naper kene g hospital pakar?baby sihatkan?