::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, July 15, 2009

Rajin tak?

hubby kowang jenis camni tak?
waahhhh eksen aku ek...
alhamdulillah syukran aku dapat hubby yang ringan tulang camni...
Sejak aku peknen (time aku tak peknen pong) hubby aku memang rajin wat keje2 umah ni ekekeke
kekadang kesian gak tapi nak wat camne, aku memang tak larat...
aku hanya mampu menyapu dan jemur kain jek tu pun jarang2 aku buat..
harapkan hubby aku r buat sume...
mujur gak anak2 dara aku tu rajin gak menolong mende remeh temeh...
okla tu kan dari tak reti wat langsung ihiks..
anyway thanx u my dear n my luvly daughters..
Ibu sayang kowang MUAAAAAAAAAHHHH


post signature

9 luvbites:

Farasela said...

ala rajinnyer...bertuah nyer le bdn...besh dpt hubby camtu...harap2 hubby sy pun akan begitu...

neezareef said...

tu klu ade bibik jgn harap nk sentuh kain yg nimbun tu kan...

tul x en ayen

nenekrock said...

wowww ni queen konterol haper haks

alhamdulillah akk punya husban yg jenis fhm...x semua laki skang mcm ni
kalau abah sayalah harammmmmmmmmmmm nak buat lagi disepakknya ada

tanggungjwb keluarga ni sama2 dipikul...sama2 buat tugas
barula x terbeban kan

sweetfiza said...

amboi...siap melipat tu ...
klu hubby ku itew lain2 keje lain2 boleh la ...
tp bab2 melipat ni xkan dibuatnya ...
tp ok gak la kan... ...dr takde langsung...

Ena Qaisya said...

farasela
alhamdulillah dik.. akk bersyukur sesgt...

neeza
wakakaka camne ko tau ni za.. senyap2 udah la hahahah

nenekrock
hepp mana de queen control :P
ade yg jenis memahami.. ade jenis nk kiter jek fhm dia dik..

sweetfiza
ade gak jenis hubby yg mementingkan keegoan taw.. kononnye tu keje pompuan, kalo dia buat jatuh maruah..

ninie said...

wah rajinnya lipat kain...hahaha...

HASNAH said...

Ena..kalau hubby akak kan...usah nak lipat...sepah ada la....he..he...

PerantauSepi1306 said...

yeay!!! mmg besh dpt hubby yg rajin layan kain baju nie ;D

POSH76 said...

bertuah ko kalu hb aku sidai tuala pun tak koser...hehe