::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, July 31, 2009

Tongkat serbaguna

Tongkat ni aku belikan khas buat mak aku...
(abaikan kaki2 yang terkapai2 tu ek)
Memula aku beli yang jenis pegang dua tu.. nak tunjukkan gambo pun tak dapek..
lupa nak snap n cari kat tenet pun tak jumpa huhuhuh
Alkisahnye beli yang pegang dua tu, mak aku tak pakai langsung..
Aku pun hot la sebab sblom beli tu, aku dah tanye dia nak yang mana satu.. mak aku ni dah takle jalan elok dah..cam dah tak balance dah kaki dia.. kena bergantung pegang kat bahu/tangan orang dan banyak kali dah dia tersungkur kat umah..
Aku takut sangat pape terjadi kat dia tapi tula, degil sangat.. cakap aku takmo dengar..
So aku tuko smula tongkat tu (mujur beli dengan kawan hubby aku so leh la tuko2, kalo idak membazir je la...)
Bile aku dah tuko yang ni, alhamdulillah aku nampak dia pakai..
Tak taula dia pakai sebab aku dah bebelkan dia yang dulu ataupun dia pakai untuk diri dia sendiri tapi aku harap dia faham, aku marah dia bukan sebab aku ase dia menyusahkan tapi aku takmo jadi pape kat atas diri dia...

Alkisah si cucu2nye plak............................
lahaaaaaaaaaaaaiii drang bantai wat batang mikrofon tongkat Mak Tok drang tu....

Tengokla aksi2 drang tu...
Ase nak marah pun takle, macam2 pe'el drang ni buat..
Kreatif tol...
Jangan drang patahkan batang tongkat maktok drang udah..

post signature


6 luvbites:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

tgk tongkat ni
teringat arwah nenek...
ada tongkat mcm nih....

atty's said...

wah anak2 ko tgh ujibkat AF tuh

Razana said...

sabo je na ngan kerenah org tua. org tua mmg cam tu. sebenonya diaorg tu nk kan perhatian. camne kite layan anak camtulah diaorg nk dilayan. Tp hati2 bila menegur org tua cepat kecik ati.

sweetfiza said...

aduyai ...
sama je ngan anak fiza ...
mesti nak wat microfon tongkat tu ...

Farasela said...

berbakat sungguh anak2 akak...hehehe...kreatif...bleh terpk nk wat mic...hehehehe...

neezareef said...

wakakak siap jd stand mike la dek bebudak dua tu..kuang asem ko cucu