::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, July 7, 2009

Selamat Datang Ke Party QAISYA



SELAMAT DATANG KE PARTY QAISYA....
E.F.F.A FAMILY MENYAMBUT TETAMU2NYE DENGAN BAJU PEPEL YANG SEDONDON IHIKS...

Party kali ni betol2 yang paling simple...
Ajak orang pun tak brape ramai malah buat makan2 pun lebih kurang jek...
Tapi yang paling syiokkkkkk.... tahun ni takde yang membazir..
Dolu2 tiapkali wat party drang ni.. makanan punyela berlambak termasuk jugak goodies.. siap bole makan untuk tahun ni lagi, giler tol tapi kali ni btol2 ngam ngam soi...
wa caya laaaaaaa

tak sangka adik2 kesayangan aku sampai dulu dan sudi datang, terharu plak...
masa drang datang pun aku baru nak siap2 tapi mujur drang sabar menanti..

Gambar 1 : Adik dan kazen2 bedal dulu makan sblom tetamu2 datang
Gambar 2 : Kawan hubby yang memang dari dolu paling awal datang ihiks
Gambar 3 : Nampak yang dok ataih kosi tu? haaaa berbaloi ajak dia.. dia santap skali 10roti jala.. tu baru skali santap.. tak tengok dia santap mende2 len lagi ekekeke tapi ske tgk dia makan n alhamdulillah... dia makan dlm tenang walaupun dia ingat takkan tenang sebab bawak anak dia ekekeke
Gambar 4 : ni anak2 jiran aku... mak dia memang dh ajar dan pesan awal2, 'ko p umah kak ena, ko cari sudut mana yang kosong, ko dok situ!' akhirnye sudut yang menghala ke dapo tu la yang drang tersisih, sian plak aku nengoknye...

Gambar atas : sebahagian kawan2 kakak, cikgunye dan kawan hubby
Gambar bawah : ye!ye! tak sangka adik cayang aku datang.. siap bawak boipren yang dah lama aku dengar cite tentangnye tapi tak penah bersua muka.. malah dia jugak bawak boipren Kakak hahahaha....

PEACE NOT WAR
cuba teka saper empunya jari tu ihiks...
namun yang pasti, walaupun aku keletihan dan sakit 'monggeng' tapi berbaloi sume ni wat plak kazen aku sudi menolong aku dari segi persiapan dan mengemas dan paling aku berterima kasih buat hubby ku tercinta sebab dia banyak bertungkus lumus wat sume ni..
Nak harapkan aku, memang tak larat
thanx sayang......

Untuk tetamu2 aku yang datang, thanx kalian sudi datang n bawak pezen maupun angpau...
thanx memeriahkan majlis walaupun besday2 gurl dok ngekor jek kazen2 dia p sana sini..
thanx again!!!


post signature

6 luvbites:

Unknown said...

kecik2 pun kelasss beb....siap ada banner tu...cayalah...

Farasela said...

meriah sungguh party akak...kalu dpt dtg tu, mmg le besh!!!siap banner tu...itu akak kt simple party?ok le tu....

ninie said...

wah meriah besday party.... simple tapi besh.. makanannya pon best2..hehehe..

nenekrock said...

sodapnya roti jala nk wat gak la ihiks

joegrimjow said...

xsempat nak join
huhu

Neeza.Areef said...

best tul ade party harijadi..aku nk kek je klu g besday party..