::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, July 29, 2009

TAG ke-39

Niela akibatnye blogwalking...(nak tiru neeza jap ihiks)
Aku blogwalking kat blog
HASNAH dan akhirnye aku kena wat TAG..
Takpe.. takpe.. aku tengah rajin skang...
Rasanye dah penah wat tapi takpela, disebabkan hasnah punye pasai, aku wat lagi eceeeeeeeee....

1. Bekas kekasih saya adalah : >
uihhhhh ramai gilerrrrrrrrrr ekekeke

2. Saya sedang mendengar : >
MP3 dari pc kawan aku (asik lagi CT Nurlija jek, nek muak dah ni huhuhu)

3. Mungkin saya patut : >
coti awal.. letih dah monggeng ni asik duduk jek uhuks..

4. Saya suka : >
memblogging skang ni... meroyan rasanye ihiks..

5. Sahabat-sahabat baik saya : >
sahabat yang tika saya susah dan senang.. yang tidak hipokrit

6. Saya tak faham : >
nape kawan sy sorang tu ske kondem org sedangkan dia tak sempurna mana huh'

7. Saya kehilangan : >
perhatian ibu sy sbb dia slalu pentingkan kazen2 sy..jeles nih huh'

8. Ramai yang kata : >
dah sarat dah ko ni.. coti la awal dok umah

9. Makna nama saya : >
erk! Cahaya Mata (rabun) kot wakakakaka

10. Cinta itu adalah : >
sungguh indah dan nikmat hmmmmmmmmm

11. Di suatu tempat, seseorang sedang : >
bz melayan customer2 yang mai ihiks

12. Saya akan cuba : >
senyum slalu walaupun tengah bengang ihiks

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud : >
forever n everrrrr

14. Telefon bimbit saya : >
Sony Ericson n Nokia

15. Bila saya terjaga dari tidur : >
pasti sy gerak hubby sy mandi dulu muahaha

16. Saya paling meluat bila : >
org tu anggap dia bagus sgt walhal tak langsung!

17. Pesta/Parti adalah : >
tempat hore2 ihiks..

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah : >
kucing parsi

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : >
20an kot tp time tu tak best gak sbb kena kongkong dek family tp ok pe.. aku jd manusia berguna skang ni ihiks..

20. Hari ini : >
wat keje sambil melayari blog

21. Malam ini saya akan : >
ermm nak sapu umah sket kot...
22. Esok saya akan : >
pegi keje cam biasa.. minggu ni takmo MC ihiks
23. Saya betul-betul inginkan : >
keidopan yang sempurna dan penuh ketenangan
24. Ketika saya lihat wajah saya di cermin pagi ini... >
makin berseri muahaha pasan jap!
25. Pusat Membeli belah atau arked permainan : >
ermmm Kuantan Parade kot

26. Makanan barat atau Jepun : >
Barat.. Jepun tak ske langsung!

27. Bilik yang terang atau gelap : >
Gelap.. bebas nak tido camne ihiks

28. Makanan Segera adalah : >
megiiiii nyumnyumnyum

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang : >
pe ek... ntah sbb banyak sgt ekekeke

30. Siapa yang anda mahu TAG? >
Macam yg hasnah buat gak…pada sapa yg baca entry ni sampai abis…apalagi jawab ler….
(hahaha spesen aku copy ihiks)

post signature

4 luvbites:

Farasela said...

sy baca tag nie sampai abis tp sy dah pon wat tag nie...so, x jwb yek....tag akak 1 telah dijwb...

HASNAH said...

jawab pon ko Ena, smakin rajin lak blogwalking...baik2 la nanti bersalin awal kang....

attyfir said...

owh ko playgirl eh

ima shhs said...

hurmmm....dah baca sampai abislah...kene jwb ker...kekeke..