::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, July 2, 2009

Order lagik

hoyeeeeeeeeeeeeeeeee
barang yang aku order dah sampaiiiii..
ekceli sebelom ni aku dah penah order barang besday party melalui farasela dan aku amat berpuas ati...
Disebabkan barang2 untuk besday party QAISYA masih blom mencukupi, aku tertarik kembali pe yang dijual oleh farasela so aku order la lagik...
Disebabkan jua aku bertukar ke opis yang baru, aku terpaksa pakai alamat opis hubby aku sebab kalo bagi alamat kat umah pun, takut mak aku tak dengar posmen datang so better aku bagi yang hubby aku punye kan...

ok.. nie la barang2 yang aku order tapi tak sume barang besday party...
ade gak barang2 len yang aku minat sepeti bantal kecik, sticker dan batu semban ihiks...
bile nak men batu semban ni pun taktau tapi yang pasti aku minat sebab nampak cute sesangat ekekekeke

seperti biasa, dik farasela ni bagi free gift n salah satunye topeng spiderman...
memula tengok tu terkejutla jugak sebab terfikir 'eh! cam ade anak2 laki plak aku ni ekekke' tapi berbaloi gak dik farasela ni kasi cuz upanye anak2 aku ni sume dia tarammm....
ske ngat dia ngan topeng spiderman ni ihiks...

anyway thanx dik....
lenkali kiter berurusniaga lagi ye....

post signature

7 luvbites:

ninie said...

hai salam kenalan.... banyaknye belik barang....

Farasela said...

thankz sudi membeli...

Ciklinn said...

wahhh meriah nanti besday besh tu.... sakan ko memborong yerk..

Unknown said...

so cute ....

m@m@yAyA said...

Akak nti jgn lupa postkan satu goodies utk zura yer!!~ xmalu lerw..

xkira nk jgk...huhu

Neeza.Areef said...

aku npk dora..hihi....

meriah ahh besday nnti...

wah siap ade topeng lg ha memasing

SyuQ said...

mmg puas hati brg yg farasela jual... sy pon beli online melalui dia kak. services mmg tiptop.