::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, July 10, 2009

Award dari Posh76

Award ni aku dapat dr POSH76..
Walaupun baru kenai tapi cam dah lama kenai sebab spesen kot ekekeke
Memula ingat takmo kawan ngan dia sebab dia p Cherating, dia tak habaq mai kat aku tapi disebabkan cayang kan kawan, aku kawan jela ekekekek
memain jek posh, jgn amik ati ek ihiks...
Award ni menginsapkan aku jap ihiks...
sempat gak dia komen aku yangmana aku komentar terhebat..
vavavav bangga jap..
takde adiah ke posh ekekeke


Award ni plak sebab dia kata untuk sume followers dia kan so aku harusssss trima hehehe

Anyway thanx posh..
gigih ko tepek award n tag n posh..
usaha tangga kejayaan ihiks...

post signature

5 luvbites:

ninie said...

wah rezeki award ye...

Mama Mya said...

salam..

waa best dapat awards...

re = thanks singgah blog saya :).. org kuantan ke? kuantan kat mana?

watie
http://quefamili.com

POSH76 said...

sbb kan ko tepek award dari aku...berkoyan2 nuffnang ko aku klik2...hadiah nanti ler tunggu baby kuar bley..hehe

Aku pun mula2 malu2 ayam nak hi hi dgn ko...lama2 baru aku tau ko ni pun brutal gak..hehe..TQ

~~ciklinn~~ said...

kompol award ka? hehhehhehe

weii nnati aku gi kuantan aku bgtau na... laki aku ni kejap jadikk kejap idakkkkkkk

ibu_umairah said...

akak lak.....time untuk mencantikan umah!!!!!!cayalah kak