::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, July 29, 2009

Ngidam sate

Heheh poyos jek tajuk n3 kan..
Idakla ngidam bebeno, sebab dah tak tau nak makan pe pastu takut masa pantang nnt tingin kan so rembat la awal2 ekekeke logik tak alasan aku?

Pas order, sambil tunggu makanan sampai.. Abah melayan anak2 dara nye men tepok amai2 ihiks..
Abah mithali tol...

Jap jek sate ayam ni sampai..
Aku order sket je dalam 20 cocok...

Nasi impit plak aku order sampai 2set.. nak tau kenapa kena order banyak?

Sebabnye anak2 dara aku ni ske makan nasi impit...
Makan gitu saje tanpa kuah kacang atau pape pun..
Laku nasi impit dari sate2 tu...
Bagus tol anak2 Ibu ni, jimat kos ekekeke

Mee goreng pada mulanye Adik yang nak makan tapi seperti biasala ayat Abah akan keluar 'hisshhhh bazir jek' sambil dia tarik pinggan tu n suap kat molot dia..
Takpela, demi nak gemukkan so makan la B sampai bolat ihiks...

Sate daging ni plak aku hanya order 10 cocok khas buat aku..
Ske daging dia..dah la lembut, manis plak tu

Haa ni satu lagi jimat kos..
Adik skang ni dah tak order Air Sirap maupun Milo Ais tapi ais kosong..
Sebab dia leh men2 camtu.. paling penting mengunyah air batu...

Aku pun nak interprem gak....

post signature


4 luvbites:

Ayen said...

Laki nasi impit?Sape namenye?..hahaha...

Ena Qaisya said...

wakakaka pasan jek!
jap nak tuko wakakak aduhaiii

Farasela said...

nyum! nyum!....Layan Sate....sedap jerk!

ima shhs said...

weh ena, ko makan kat zul ker...?? kekeke...